- Medlem
- 12. sep. 2013
Er ikke sikker. Spør han!Hvor på Bogstad holder han til, jeg har gått forbi noen ganger uten å finne han.
Er ikke sikker. Spør han!Hvor på Bogstad holder han til, jeg har gått forbi noen ganger uten å finne han.
Jeg synes det var en fin kombo.Vis vedlegg 428846
Jeg kjøler ned "debatten" med blå loafers, blå denim, blå/blå strømper.
Skomaker Våge fikser andre såler for deg, bare å sende dit:Hei folkens, dette er ikke dagens sko for min del, rett og slett pga sålene blir for harde og ukomfortable for meg, i tillegg til at de bråker noe sinnssykt i kontorlokalene hvor jeg holder til på dagtid. Har noen vært borti å resåle disse, og i så fall til hva? Dette er i bunn og grunn høst- og vintersko for min del, så må veldig gjerne være solid grep i sålene.
Er for øvrig snakk om Red Wing Blacksmith i fargen Copper Rough & Tough.
Vis vedlegg 430791
sålene blir for harde og ukomfortable for meg, i tillegg til at de bråker noe sinnssykt i kontorlokalene hvor jeg holder til på dagtid
Vis vedlegg 430791
+1 for Våge. Har fått lagt på Vibram såler på mine 10 år gamle Blacksmith. Nå er det ordentlige vintersko.Skomaker Våge fikser andre såler for deg, bare å sende dit:
https://www.skomakervage.no/collections/red-wing-reparasjonspriser
De siste der så jo riktig bra ut! Vet du "referansen" på disse sålene?Har vært in på tanken selv, jeg synes sålene mine er litt for glatte til mitt bruk.
Her er to alternativer jeg vurderer
Vis vedlegg 431676
Vet du "referansen" på disse sålene?