Kruttskjegg
Støttemedlem
Ser ut til at du bruker kosten til å på føre skokrem!?
Ser ut til at du bruker kosten til å på føre skokrem!?(Den er sort på den ene siden).
Bruk heller en fille til å påføre skokremen, la tørke inn i ca 5 min, poler så over med en ren fille - og avslutt så med børsten (om denne er ren), børsten brukes også før skokrem påføres, for å få vekk smuss og for en rask shine mellom hver skopuss.
For ytterligere shine er det mange ulike teknikker herfra, «spit and shine» feks.
Engangsbruk. Slitte t-trøyer, sengetøy og lignende kastes aldri hos oss, men kuttes opp i passende filler for skopuss, sølvpuss, malingsarbeid o.l.Takk! Og det er rett observert, metoden sitter igjen fra forsvaret, men den kremen jeg brukte nå sist var veldig myk så det ble litt grisete.
Vasker dere fillene i mellom da, eller er disse engangsbruk?
Jeg bruker skjorter lenge. Men som du, klipper opp når jeg har slitt ut noe. For skikkelig shine er det lettere med en skjorte som er brukt litt før.Engangsbruk. Slitte t-trøyer, sengetøy og lignende kastes aldri hos oss, men kuttes opp i passende filler for skopuss, sølvpuss, malingsarbeid o.l.