Hvor kommer disse fra? Hatet ikke..Mild og tørr dag i dag, så da ble det det mest glorete skoparet jeg har.![]()
Hadde aldri trodd jeg skulle ha noe sånt, men jeg liker dem veldig godt. Original gummisåle, morsomme sko.
Hvor kommer disse fra? Hatet ikke..Mild og tørr dag i dag, så da ble det det mest glorete skoparet jeg har.![]()
Hadde aldri trodd jeg skulle ha noe sånt, men jeg liker dem veldig godt. Original gummisåle, morsomme sko.
Barker, tror kanskje de heter Pullman. Kjøpt hos Byens Skomaker i Stavanger, har god erfaring med både nye kjøp og fiks av gammelt hos dem.Hvor kommer disse fra? Hatet ikke..
Barker, tror kanskje de heter Pullman. Kjøpt hos Byens Skomaker i Stavanger, har god erfaring med både nye kjøp og fiks av gammelt hos dem.![]()
Enig, Tricker Stowe på meg i dag.Kanskje et tåpelig forslag, men kan man ikke begynne og skrive navn på merke og modell når man poster et bilde?Veldig mange flotte sko som postes her inne, men som (i hvert fall jeg) ikke klarer å indentifisere ut i fra et bilde
Tåpelig? Kanskje det beste forslaget jeg har hørt på lenge!Kanskje et tåpelig forslag, men kan man ikke begynne og skrive navn på merke og modell når man poster et bilde?Veldig mange flotte sko som postes her inne, men som (i hvert fall jeg) ikke klarer å indentifisere ut i fra et bilde
Du har ikke prøvd med såler ala det forsvaret bruker? Bare for å fore ut litt?Sukk, sorgen er stor. Da jeg kom hjem til vakre Norge og våre temperaturer innså jeg at jo, disse var AKKURAT for store for mine føtter. Jeg gikk en tur med dem forleden dag, og innså at jeg kjente at jeg hadde dem på meg. Da var løpet dessverre kjørt.
![]()
Hvis jeg skal finne en positiv vinkling er det følgende:
Nå har jeg lov å kjøpe et annet par sko!
... hvis jeg får solgt disse, da.
Det jeg per nå ikke har, men har lyst på og kaller praktisk forsvarlig er:
Noen som har tips for slippers for folk med vanvittig høy vrist?
- Chukka (helst semsket)
- Penny loafer
- Brogues
Takk for forslaget, men jeg får det bare ikke helt til med passformen. Det er vel noe med lestens fasong.Du har ikke prøvd med såler ala det forsvaret bruker? Bare for å fore ut litt?