Gutter, enten har dere vært usedvanlig uheldige, eller så har dere noen usedvanlige føtter
Alle disse (1880) har vært ferdig inngått etter en runde rundt kvartalet
Har også 2 par 1880 sko, og et par boots. Alt har gått seg fint inn. Skal sies at jeg aldri har slitt med et eneste par sko. Mine trickers var digg fra dag 1.
Støvler er ofte mest behagelige om du unnlater å bruke den øverste hempe/lisse-hull.@Gin Har en ganske generisk fot og sjeldent problemer med lave sko, men det som er vanskelig å "gå inn" på Loake-støvlene er skafet. Tar tid før det blir mykt nok til at du ikke kjenner det rundt leggen
Fortell gjerne mer - jeg blir nysgjerrig. Hva er Barkertech? Hvordan er disse for vinterstid?Vis vedlegg 383691
Pubquiz med Barker i dag, kan bli litt trasking så da er Barkertech bra i sålen.
Barkertech er en serie fra Barker som gir deg en tradisjonell lærsåle med alle fordeler det har, men samtidig noe demping og støtte under foten som fra en mer moderne sko vha en innersåle. Funker bra synes jeg, mer skånsomt for bena om det blir mye gåing, men uten at skoen blir varm og klam som med gummisåler. Funker ellers på de fleste måter som en lærsåle på andre sko, også mtp vinterbruk hvor jeg ikke bruker noen av dem i mye snø og slaps.Fortell gjerne mer - jeg blir nysgjerrig. Hva er Barkertech? Hvordan er disse for vinterstid?