Dagens sko!

IMG_20240827_121047.jpg

Fortsetter suede trenden.

Redigert:
Et fabelaktig dårlig bilde, men jeg bruker mye av fritiden min på skattejakt når jeg er på forretningsreiser i utlandet. Forrige uke fant jeg disse randsydde Wolverine-støvlene hos Value Village i Vaughan utenfor Toronto!
Levert til skomaker i dag for å legge på litt gummi under.
NCz8T0H.jpg

Redigert:
Traff en gammel venn og spiste middag. Vedkommende hadde 20 minutter til overs før ferga gikk, og jeg foreslo at vi drog på Fretex. Der snublet jeg over det som ble deres første par med randsydde sko, noen fabelaktige Barker-støvler til bare 500-lappen!
ZpR6kTY.jpg

Jeg ble rett og slett litt sjalu. Hadde kjøpt dem selv om de var rette størrelsen.
En halv uke senere var jeg på ærend i området og tenkte jeg like så godt kunne ta en titt på Fretex igjen, og snublet jammen over nok et par med tilsynelatende ubrukte Barker-sko.
5GPMgLs.jpg

... og det var jo helt perfekt! Nå som vinteren nærmer seg har jeg hatt lyst på et par med lave sko med høye gummisåler. Perfekt til høstvær.

Nå har jeg omsider nok sydde sko til at jeg kan ha en rotasjon og bli kvitt alt det gamle rælet av limte sko.
Det nye problemet er å unngå å kjøpe ting bare fordi det er billig på bruktbutikk...!

Holdt på med det samme i snart 2 år. Føles ikke ut som jeg er noe særlig nærmereVis vedlegg 383177
Sjukt stive greier de der Loake. Jeg kjøpte et par her på TS for 8-9 år siden som blei gitt opp av en som ga opp etter ett år. Nå er de eksterne jobbsko for meg. Begynner først nå å minne om inngått…

• Wow
Reaksjoner: kire