Thorvald
Støttemedlem
- Medlem
- 10. mars 2013
Dette her er fete saker! Helt gromt!Rolex sport stål? Lengre ventelister på disse: Alden Indy Cigar Shell Cordovan..
Vis vedlegg 217228Vis vedlegg 217229Vis vedlegg 217230
Dette her er fete saker! Helt gromt!Rolex sport stål? Lengre ventelister på disse: Alden Indy Cigar Shell Cordovan..
Vis vedlegg 217228Vis vedlegg 217229Vis vedlegg 217230
Skal gjøre det! Setter opp en group order for en heftig Dover i et skinn Edward Green ikke har brukt før (men har selv erfaring med det fra andre leverandører).Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart![]()
Første sko er online nå. Cordovan fra EG koster litt, men er fortsatt en bestilling ex mva tilgjengelig for en hyggelig rabatt på nesten 5000 kroner.Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart![]()
Det blir isåfall en kamel jeg sluker. Er mest interessert i å bli mva registrert med én gangFlott iniativ, men det er noe jeg ikke skjønner helt med måten du sier du skal selge på.
Du sier du vil selge uten utgående mva, men du er klar over at du samtidig ikke fradrag for inngående mva?
180 i kroko og øgle er noe av det lekreste jeg ser. Synd det ikke finnes noe sted som selger dette i Norge.I dag var det det andre paret som også kom tilbake fra samme sted.
Vis vedlegg 217743Vis vedlegg 217744Vis vedlegg 217745Vis vedlegg 217746Vis vedlegg 217747Vis vedlegg 217748Vis vedlegg 217749Vis vedlegg 217750Vis vedlegg 217751
180 i kroko og øgle er noe av det lekreste jeg ser. Synd det ikke finnes noe sted som selger dette i Norge.
I dag var det det andre paret som også kom tilbake fra samme sted.
Vis vedlegg 217743Vis vedlegg 217744Vis vedlegg 217745Vis vedlegg 217746Vis vedlegg 217747Vis vedlegg 217748Vis vedlegg 217749Vis vedlegg 217750Vis vedlegg 217751
Har en i bestilling i Tokyo. Bare vanskelig å få henta akkurat nå.   Riktignok ikke JM Weston, men blir nok en fin passformDu må prøve da![]()
It's difficult for me to digest this here, do you mean your trying to butter your bread on both sides...Det blir isåfall en kamel jeg sluker. Er mest interessert i å bli mva registrert med én gang![]()
Ser ikke helt hva du mener her. Det er iallefall ikke noe jeg tjener ekstra på.It's difficult for me to digest this here, do you mean your trying to butter your bread on both sides...
Sorry just trying to put 2&2 together..My misunderstanding.Ser ikke helt hva du mener her. Det er iallefall ikke noe jeg tjener ekstra på.
Nei, de har vært en tur sørover.@lobergen - Er det Fot i Hosen du har levert sko til? Jeg har noen støvler jeg skal levere inn for ny såle og arbeidet på dine sko ser veldig bra ut.