Dagens Panerai

Alltid et høydepunkt når det kommer ny reim i posten. Denne fra Sword Straps. Type: Olympus.
Synes den matcher veldig bra:
IMG_0670.jpeg
 
Den var veldig fin! Prisen var jo ikke helt avskrekkende heller. Hva synes du om kvaliteten på læret, @jonska? Har kjøpt fra en annen tyrkisk forhandler før (Bosporos), men var igrunnen litt skuffet.
Så langt virker den lovende. Noe kjøligere farge enn på hjemmesiden deres, hvilket jeg setter pris på.
Jeg har også hatt Bosphorus tidligere. En som var veldig stiv og en som var myk og behagelig. Denne er et sted midt i mellom så den må nok gås litt inn. Håndverket ser bra ut.
Jeg har også noe incoming fra SengiaStraps som var min favorittprodusent i mitt forrige Paneristiliv. Også meget bra priset. Håper ikke jeg blir skuffet.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: bruno47
Jeg har lagt på min ønskeliste en bronzo pam00507. Men den er jo ikke mulig å få tak i gjennom Panerai butikker, er det noen her inne som vet om noen som vil selge en slik enn og vet dere ca hva jeg bør forvente å legge ut for en slik enn. Hvis den er å oppdrive så bør jeg vel prøve meg på en Pam00968, men er ikke så fan av brun skive.
507 var nr 2 i rekken etter 382. Mye likt, men powerindikatoren må man like. Vesentlig billigere enn 382, som er de dyreste av Bronzoene(sub), men meg bekjent er det kun 1 507 i landet(men det kan selvsagt være flere), 1 382 og 4 671(inkl min). 968 har jeg hatt, og der tipper jeg antallet er +-5. min skiftet nettopp eier, men det har vært luftet en annen for salg flere ganger. Om den ble solgt i forrige runde eller trukket vet jeg ikke. Av de to du har lyst på, så tror jeg 670 blir «for pen» for deg. Og av kjennskap vet jeg at urverket er grisedyrt å serve. Ut over det, en meget fin modell.