Dagens Panerai

Hva er erfaringene med kanvas m.h.t. fuktighet (svette) og evt. slitasje rundt hullene? ;)

jeg har denne typen til flere av klokkene mine. Håndlaget av Diaboliq. De er stemplet med “depth unlimited” på innsiden og min erfaring, etter å ha badet, dusjet, svettet og sloss med den reimen er at den bare blir finere og bedre. Minimalt med slitasje, litt fargeendring, men ellers ingen endringer. Disse reimene har skinn på innsiden og er kanvasen er av den solide sorten. De er litt stive innledningsvis, men jeg har de på i dusjen og lar de tørke på armen, da formes den fint. Anbefales virkelig.
02941CDC-361B-4568-B7F3-BEC1D386EC09.jpeg
 
jeg har denne typen til flere av klokkene mine. Håndlaget av Diaboliq. De er stemplet med “depth unlimited” på innsiden og min erfaring, etter å ha badet, dusjet, svettet og sloss med den reimen er at den bare blir finere og bedre. Minimalt med slitasje, litt fargeendring, men ellers ingen endringer. Disse reimene har skinn på innsiden og er kanvasen er av den solide sorten. De er litt stive innledningsvis, men jeg har de på i dusjen og lar de tørke på armen, da formes den fint. Anbefales virkelig.Vis vedlegg 223156
Takk for svar,- må prøves!