Dagens klokke

Ser strålende ut, @GrimReaper! Gratulerer! Hvordan er følelsen kontra svart no-date?
Føles glimrende med en sub på armen igjen. Den er jo naturligvis ganske identisk med no-date proposjonsmessig. Men den er jo mye mer "livat" med den grønne bezelen, som for øvrig ikke kommer til rette på bilder. Mye finere i virkeligheten!
Dato for min del er et pluss, men no-date er mer clean og allsidig. Men kanskje litt kjedelig?
Jeg har en BB58 som kan dekke sort/kjedelig diver, denne er mye mer morsom.

Det jeg legger mest merke til etter å brukt Batman stort sett daglig i en god stund nå er faktisk at suben bærer merkbart større på armen enn GMT. Selv om det kun er én mm.

• Liker
Reaksjoner: Bgo80
1000019427.jpg

Føles glimrende med en sub på armen igjen. Den er jo naturligvis ganske identisk med no-date proposjonsmessig. Men den er jo mye mer "livat" med den grønne bezelen, som for øvrig ikke kommer til rette på bilder. Mye finere i virkeligheten!
Dato for min del er et pluss, men no-date er mer clean og allsidig. Men kanskje litt kjedelig?
Jeg har en BB58 som kan dekke sort/kjedelig diver, denne er mye mer morsom.

Det jeg legger mest merke til etter å brukt Batman stort sett daglig i en god stund nå er faktisk at suben bærer merkbart større på armen enn GMT. Selv om det kun er én mm.
Ja, ikke lett å fange disse fargene godt på kamera. Men enig i at den virker mer livat, og ikke så ofte man ser den IRL.
Med grønn bezel blir den jo et fint supplement til Batman!

Ja, ikke lett å fange disse fargene godt på kamera. Men enig i at den virker mer livat, og ikke så ofte man ser den IRL.
Med grønn bezel blir den jo et fint supplement til Batman!
Ja, det var min tanke også. Jeg synes den supplerer Batman fint. En Datejust på sikt tror jeg kanskje kunne vært end-game som en trio. Men inntil videre blir det ikke noe sprell 😊

• Liker
Reaksjoner: Bgo80