Dagens klokke

Takk, takk. 14060 er virkelig en genial klokke!

Ble også meget fornøyd med den nye looken etter at jeg satt på "mil sub" bezel. Får et mye "barskere" utrykk. Kommer ikke til å bytte tilbake med det første. Også gjør jo klokken seg fantastisk på NATO. Selv en grønn en.

Etter å ha tilbragt hele natten og dagen med sykt barn med en del mas og kjas , var det på plass med noe beroligende . . . på armen. . .

4fa1c388-e2a3-2686.jpg

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Ditto - men med to utilpasse barn. Valget falt på go :p

I slike tilfeller (urolig baby midt på natta) må mitt klokkevalg ha litt lume. Ikke for mye lume, men sånn passe "ooh shiny, den må jeg ta på og prøve å putte i munnen og glemme å gråte" type lume.

Herlig :D Rolex'er og Omega'er har vi jo alle. Men en ekte Casio "Flat Square" er det ikke mange som har fortsatt. Ihvertfall ikke som tørr å vise den frem. All honør til deg :D

Det som mangler nå for en fullverdig kvalitetsonsdag er beina på bordet, Peppes Pizza, ekte Cola og A Clockwork Orange på skjermen.

Frode.

Bare vent til kvalitetsfredag du.. da prater vi!

Har hatt på meg Chronoswiss og IWC i dag.
Litt forvirret mtp i morgen.
Er det Roexfredag?
Omegafredag?

Eller hva, gutter?

Har hatt på meg Chronoswiss og IWC i dag.
Litt forvirret mtp i morgen.
Er det Roexfredag?
Omegafredag?

Eller hva, gutter?

Siden jeg ikke har noen Rolex stemmer jeg på Omegafredag... Jeg kan bidra med en Speedy Pro!

(Er det et tankekors at vi nå i fellesskap planlegger hva vi skal ha på oss i morgen? Mulig at vi er litt for tett på våre feminine sider nå....)

Ta det med ro gutter. Hvis det var den feminine siden som pratet ville dere gjort alt for å _unngå_ å ha på samme klokke i morgen ;)

Det finnes sannsynligvis et annet adjektiv for å beskrive denne tilstanden

Ta det med ro gutter. Hvis det var den feminine siden som pratet ville dere gjort alt for å _unngå_ å ha på samme klokke i morgen ;)

Det finnes sannsynligvis et annet adjektiv for å beskrive denne tilstanden

Phjooo... For en lettelse!
Jeg føler meg bedre allerede. Gleder meg til Omegafredag. :D