Dagens klokke

tombs skrev:
På tur i Bertonen med Breitling Aviastar Havana idag :D

IMG_1603.jpg

Ai ai ai Alfa Romeo bertone! POST BILDER!! :mrgreen:

Mye flott her!

IWC Pilotchrono 3717 idag ...

3794682898_341a2eb605_b.jpg

Myk og deilig rem fra den Antoine de Saint Exupéry limiterte utgaven.

3794680394_056b30b062_b.jpg

Anders skrev:
IWC Pilotchrono 3717 idag ...
Jeg er sykt sjalu på en del av urene dine, Anders!

Pilot her også i dag, men den noe simplere varianten.....
j5uDW.jpg

9749d-p8060330.jpeg

edit: byttet ut bilde med et med bedre kvalitet.....

krille skrev:
Jeg er sykt sjalu på en del av urene dine, Anders!

Pilot her også i dag, men den noe simplere varianten.....

Fliegeruhret er jeg veldig fornøyd med, hyggelig at andre er enig :D
Jeg løp rundt i alle :!: New Yorks klokkesjapper for å finne det i fjor sommer, alle var tomme, endte opp med å kjøpe den på Kenjo på Wall St. 8)
Drar tilbake når dollaren er nede i 5 blank igjen ;)

Piloten din er flott, krille! Clean!

Det blev IWC 3536 - 2000 m klokke med lækker lænke/lås som fik armtid
IWCAquatimer3536GST2002steelarmshot.jpg

Kan også lide kransen
IWCAquatimer3536GST2002steelcrown.jpg

IWCAquatimer3536GST2002steel.jpg

og som sagt låsen
IWCAquatimer3536GST2002steellock-1.jpg

vh

ClausT (DK) skrev:
[quote="hannover_dk":1rorqw81]Det blev IWC 3536 - 2000 m klokke med lækker lænke/lås som fik armtid

Hej John.

Temaet for denne tråd er dagens ur. Billedet skal altså være taget samme dag......[/quote:1rorqw81]
Nå - hvorfor dog det - må man ikke bruge sit arkiv, men skal ha alt besværet hver gang - jeg har knageme andet at tage mig til- Nej du - den hopper jeg ikke på - kun hvis trådens tittel skulle være fjollet nok til at kræve det du :) - og så blev den uden mig
vh

ArthurF skrev:
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!
Uf - jeg må lære at læse fra begyndelse - sorry venner :oops: (det blir så uden mig, men sjov ide og sikrer at de virkeligt er dagens ur)

Fed klokke, Bullit :) Elegant og rå på din arm - that´s a first for me with that watch ;) 8) Du tager super gode fotos - respekt 8) 8)

Jeg er i fuld gang med at skifte Nato rem på min THAG :)

THAGlume060809.jpg

hannover_dk skrev:
[quote="ClausT (DK)":1c9ulbls][quote="hannover_dk":1c9ulbls]Det blev IWC 3536 - 2000 m klokke med lækker lænke/lås som fik armtid

Hej John.

Temaet for denne tråd er dagens ur. Billedet skal altså være taget samme dag......[/quote:1c9ulbls]
Nå - hvorfor dog det - må man ikke bruge sit arkiv, men skal ha alt besværet hver gang - jeg har knageme andet at tage mig til- Nej du - den hopper jeg ikke på - kun hvis trådens tittel skulle være fjollet nok til at kræve det du :) - og så blev den uden mig
vh[/quote:1c9ulbls]

Fordelen er så at man ikke ser det samme billed igen og igen..... Det var ret nemt for mig da jeg havde Rolex Submariner 14060M og Longines Legend Diver...... (ingen dato) :D