Dagens klokke

Helgen har jeg tilbragt på Gardermoen Raceway som brann- og redningsmann. På håndleddet har jeg båret min kjære G-Shock

2011-05-15231149.jpg

En klokke som fungerer helt utmerket, selv når det blir litt action

[video=youtube;JVwBPorILOQ]http://www.youtube.com/watch?v=JVwBPorILOQ&feature=share[/video]

(For den nysgjerrige; jeg kommer inn fra venstre etter ca. 45 sekunder, iført gul hjelm og blå/gul branndress)

Shiiiaaat! :eek: "Hanna, det var ikke bra!" :)

Det var nok en bekymret far som, som oss andre, var nokså overbevist om at føreren ble drept i eksplosjonen. Han hadde griseflaks! Noen blåmerket og litt "stiv og støl".

Kjapp respons fra brannfolkene og sikkert en god porsjon griseflaks ja. Får stadig nye indikasjoner på at min idrett (utforsykling) er relativt trygg. Til og med landeveissykling er jo livsfarlig, som vi så i Giroen.

Kjapp respons fra brannfolkene og sikkert en god porsjon griseflaks ja. Får stadig nye indikasjoner på at min idrett (utforsykling) er relativt trygg. Til og med landeveissykling er jo livsfarlig, som vi så i Giroen.

For to år siden bodde jeg i Hafjell, og prøvde downhill rundt7-8 ganger. Ga meg da leggen brakk:cool:

Jeg HATER folk som snakker mens de filmer!!! Men riktig klokke for anledningen Jayeff.

5725630437_7c1a980afc_z.jpg

Frodo: Den kom i grevens tid :) Bankers i morgen.

Tror det blir mange suber på norgesnato i morgen.

Håpløst tilfelle

Jeg har altså ikke mobiltelefon med kamera og PC-en min er helt antikvarisk. Derfor ligger jeg på etterskudd med dagens klokke bilde. Men her er altså helgens klokke bilder:

Junior beslagla Sinn-en min under lørdagens Cafe besøk:

Helg-1.jpg

På søndag startet en forsinket båtpuss. Klassisk skips urskive for anledningen:

Helg-2.jpg

Helg-3.jpg

Frode.