Dagens klokke

#Magic Kingdom, Disney World. Kort oppsummert; Kaotisk, regn, lyn/torden og litt morro!
5DE1F29C-8A22-4321-8766-168D8EC12312.jpeg
 
Er de det? Syns de får mye skryt selv om de ikke alltid velges, og det kan ha sammenheng med bruksområde. Til sammenligning velger de fleste en allsidig sub foran en DJ. For meg er Radiomir den absolutt flotteste PAM-en! Vondt å ikke lengre eie PAM 190n:( Nydelig bilde, klokke og reim!
Jeg tror det stort sett er Luminor som velges over Radiomir. Antar de som "kan" Panerai og har hatt en del Panarai er de som ofte trekker mot Radiomir modellene. Kanskje med unntak av 1940 som kanskje er mere populær enn tradisjonell Radiomir. Men førstegangskjøpere, og de som kun ska ha en Panerai tror jeg ofte ender opp med Luminor. Jeg synes forøvrig DJ er flottere enn Sub, det samme som Radiomir er flottere enn Luminor. Jeg har veldig lyst på en 190 eller 232 en gang...
 
  • Liker
Reaksjoner: Huygens og Genta
Jeg tror det stort sett er Luminor som velges over Radiomir. Antar de som "kan" Panerai og har hatt en del Panarai er de som ofte trekker mot Radiomir modellene. Kanskje med unntak av 1940 som kanskje er mere populær enn tradisjonell Radiomir. Men førstegangskjøpere, og de som kun ska ha en Panerai tror jeg ofte ender opp med Luminor. Jeg synes forøvrig DJ er flottere enn Sub, det samme som Radiomir er flottere enn Luminor. Jeg har veldig lyst på en 190 eller 232 en gang...

Har hatt 232 også:) Nydelig, men ETA og litt stor for en kontorpingle som meg...