Dagens klokke

Mye flott her i dag også, gitt. Milgauss er et sjeldent og lekkert syn :)

Må si jeg gleder meg fortsatt over Monster. Etter nå 2 uker med vekselvis denne og Datejusten på armen blir jeg mer og mer happy med begge to.
Litt styr å få lenka riktig, men når det er på plass sitter denne meget godt på armen - på tross av sin nokså massive størrelse.

5602453147_fd2c97e98d_o.jpg

Vårdag!

Vårtemperatur på Sola (Stavanger) i dag! Blikkstille vann og sol! Bildet er tatt på Ytraberget hvor Harald Hårfagre fullførte samlingen av Norge til ett rike ved Slaget i Hafrsfjord! Ikke værst!;)

Seiko SKX007 på grå Nato

Kles og klokkebytte senere på dagen i anledning familiemiddag på Hummeren Hotell på Tananger. Syntes en marineblå blazer passet bra sammen med Seiko SKX031. Deretter var det rett til flyplassen og hjem til Bergen by. :p

Torje

Det var på tide MrK:) Gratulerer med forumets letteste klokke:p Tittet på denne hos Bjerke for rundt en tid tilbake, unik sak!

Velkommen til forumet, god start:)

Den der er så nydelig! Hva er veiledende pris på en sånn her i landet? Holdt på å spasere ut fra en urforretning på Gatwick med en sånn en i februar, til noe sånt som 9000kr. Er ikke det en grei pris da?

Så ikke denne før i dag, Semmern. 9k er absolutt en god pris. Koster veiledende ca 14k her hjemme. Minus litt rabatter er det mulig å få de for 12-13k, så vidt meg bekjent.
Uret er helt nydelig. Designet er 100% tro mot originalen og verket er en topp justert 2824.
Uret går glatt innen for cosc standard, etter min erfaring!

Løp & kjøp!:D