Dagens klokke

Bilde 06.11.2017, 17 14 32.jpg
 
Kan jeg spørre hvor mye en overhaling kom på? Har en helt lik en som trenger litt kjærlighet.

Tipper det er kanskje 4 år siden nå, og jeg husker ikke prisen eksakt. Men det var nok en plass mellom 3-4000. Men da var det total overhaling. Og de endte med å ha klokken forholdsvis lenge, ettersom en del deler ikke var helt lettvint å skaffe visstnok. Du kan jo ringe Leirvik å spørre. Jeg har overhalt 2 klokker hos dem, og har bare god erfaring. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
For at det ikke skal kræsje sånn i bildet ditt, tar jeg gjerne den Heueren for en fordelaktig pris ;)
@rakerholm
det er par måneders gammel bilde , Heuer er ferdig overhalt og skal hente den i morgen :)
Har 2 stk Heuer men de er IKKE til salgs..De har kjempe stor affeksjons verdi for meg :)
HVIS , men bare HVIs blir vurdert solg da er @semmern først i koen for kjøp , så kommer @Ompalompa , osv ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ompalompa
@rakerholm
det er par måneders gammel bilde , Heuer er ferdig overhalt og skal hente den i morgen :)
Har 2 stk Heuer men de er IKKE til salgs..De har kjempe stor affeksjons verdi for meg :)
HVIS , men bare HVIs blir vurdert solg da er @semmern først i koen for kjøp , så kommer @Ompalompa , osv ;)

Jeg leste det andre innlegget ditt, så det forstår jeg veldig godt!
Jeg skrev det vel mest fordi jeg ikke var særlig imponert av de andre klokkene ;)
Det finnes vel visse argumenter for å kjøpe Limited edition klokkene, alt etter interesse. Men en Nixon? Come on!! ;)
Ta heller evt en Nixiewatch da! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Cole-NO
Jeg leste det andre innlegget ditt, så det forstår jeg veldig godt!
Jeg skrev det vel mest fordi jeg ikke var særlig imponert av de andre klokkene ;)
Det finnes vel visse argumenter for å kjøpe Limited edition klokkene, alt etter interesse. Men en Nixon? Come on!! ;)
Ta heller evt en Nixiewatch da! :D

De limited edition klokkene her jeg fåt på jobben som gaver og Nixon har jeg fått fra USA som gave av dattera mi :). Til daglig har jeg brukt enten Heuer , Toyota , Nixon eller nå Samsung Frontier. Jeg skulle aldri kjøpt Nixon men da jeg fikk den, passet meg som arbeids klokke fordi jeg bærer klokka på høyre hand , og sliter mindre de andre ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: rakerholm