Qwestern
Støttemedlem
Hvor får man tak i disse lekkerbiskene? Snakker om perlonreimene, selv om også klokkene er nydelige selvsagt
Hvor får man tak i disse lekkerbiskene? Snakker om perlonreimene, selv om også klokkene er nydelige selvsagt
KVAR ER REIMENE DESSE KJØPT?
Hvor får man tak i disse lekkerbiskene? Snakker om perlonreimene, selv om også klokkene er nydelige selvsagt![]()
Ikke bare @bears1 som klundra... jeg og... nå kommer vel mange til å kjøpe disse smykkene @TetragrammatonWww.strapville.com
Jeg liker jo å inspirere, og registrerer med glede at @bears1 ble så inspirert at han kludret litt med setningsoppbyggingen.![]()
Www.strapville.com
Jeg liker jo å inspirere, og registrerer med glede at @bears1 ble så inspirert at han kludret litt med setningsoppbyggingen.![]()
@Tetragrammaton @bears1 @Qwestern
cheapestnatostraps.com har også disse i flere farger.Har bestilt fra de to ganger tidligere, veldig fornøyd med at de blir markert som "gave" og havner rett i postkassen.
Allerede kjøpt fra begge steder jeg, dum som jeg er.... Uansett takk for tipsDen grønne/svarte kan jo passe på min Hulk...Det må testes![]()
Den grønne/svarte kan jo passe på min Hulk...Det må testes![]()