J
jayeff
Guest
... Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.![]()
Helson var det første som slo meg da jeg så det bildet der
... Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.![]()
Nato; klokkeverdenens joggebukse.Datejust med ny joggebukse på...
![]()
Det gikk som jeg fryktet! Dobbel unboxing i morgen
Og, ja... Jeg klandrer bl.a. deg![]()
Se det Frodo, den kler jo deg også! Som jeg nevnte i en annen tråd har jeg ikke fått målt hvor presist den går - gidder du å teste?Så er endelig Stowa Seatime (passaround) på plass hos meg etter en meget hyggelig gtg med krille!
Kort review; nydelig finish, oser tysk kvalitet & håndverk, originalt design på kassen.
Totalt sett et meget hyggelig bekjentskap. Egentlig en helt super beater. En kryssning mellom Helson og Breitling.![]()
Joggebukse må til av og til. Men vi må trekke grensen ved bolebukse. Finnes klokkereimenes bolebukse Mogens? Da vil jeg gjerne se den![]()
Yepp, den finnes:
![]()
Men jeg er nok i mindretall når det gjelder mine "følelser" mot nato og bunds, så du skal ikke høre så mye på meg
Skikkelig flott Omega du har fått deg!
Se det Frodo, den kler jo deg også! Som jeg nevnte i en annen tråd har jeg ikke fått målt hvor presist den går - gidder du å teste?
Jeg skal teste den! Mulig den går litt ujevnt nå i begynnelsen uansett.
Det er jo vanlig for mekaniske ur. Den bør også testes om et par måneder.![]()
Yepp, den finnes:
![]()
Men jeg er nok i mindretall når det gjelder mine "følelser" mot nato og bunds, så du skal ikke høre så mye på meg
Skikkelig flott Omega du har fått deg!