Dagens klokke

IMAG01431_zpskfr4wpd8.jpg


Ikke akuratt sommer om dagen.
 
Lekker! Siklet på den en stund.. "TTen" som røk? Forsto for øvrig aldri hvilken modell den (andre /forrige) ATen var, har ikke sett den med slik reim før..

Takk :D Neida, TTen surrer og går i winderen @FMS. Tror ikke jeg skjønte spørsmålet ditt helt, men denne har hvertfall ref 2803.30.37, mens TT har 231.20.42.21.06.001 - hvis det var det du lurte på :)
 
Utrolig pen kombo! Fornøyd med klokken? Har siklet etter den klokken i noen uker nå, utrolig pen! :D

Rimelig fornøyd med klokken :) Første, og til nå eneste, klokken jeg har handlet ny hos norsk AD. Eneste minuset med den må være lenka, for min del. Liker bedre lenka på de litt eldre sverdviserene. Det er en flott klokke! Løp og kjøp :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Hjodd
Takk :D Neida, TTen surrer og går i winderen @FMS. Tror ikke jeg skjønte spørsmålet ditt helt, men denne har hvertfall ref 2803.30.37, mens TT har 231.20.42.21.06.001 - hvis det var det du lurte på :)

Var TTen jeg tenkte på, ja - har sett bilder du har lagt ut av den, men av en eller annen grunn har jeg aldri sett en slik med lenke før. Ser også ut til at dagens 41,5mm-versjon kun finnes med lærreim. Uansett, flotte begge to!
 
  • Liker
Reaksjoner: Koffen