Dagens klokke

Tester denne en liten tur i dag. Tid og dato ikke helt justert ser jeg først nå.

DF580C4E-A5D8-437F-AADF-A0B234AD863F_zpsydj65bup.jpg
 
Tester denne en liten tur i dag. Tid og dato ikke helt justert ser jeg først nå.

DF580C4E-A5D8-437F-AADF-A0B234AD863F_zpsydj65bup.jpg

Huff, her sto jeg tørt og godt innunder taket og grillet i går kveld, burde nok tatt på trekket..


@ManFred, er det nå vi må begynne å avtale når vi legger ut dagens så det ikke blir rett etter hverandre? Trodde liksom dette var en relativt uvanlig utgave. ;)
 
Redigert av en moderator:
@ManFred, er det nå vi må begynne å avtale når vi legger ut dagens så det ikke blir rett etter hverandre? Trodde liksom dette var en relativt uvanlig utgave. ;)

Hehe, denne tåler vel de fleste et par bilder av i slengen :p
 
Redigert av en moderator:
Seiko, supply chain management og store mengder friele filtermalt på thermosen..

 
Kan jeg spørre hva slags reim du har på her @FMS?

Jepp, @Hvermansen, det er en Dark Stained Brown Leather Strap fra Hodinkee. Jeg synes den ser litt merkelig ut på nettsidene til Hodinkee, men bestilte den etter flere eksempler i bildetråder her på forumet, og ble lettet over at den ser ut som i bildene jeg har sett her og ikke som på bildet hos Hodinkee. Den ser vel best ut på en Speedy eller Sub, men fungerer fint som "helgereim" på ATen også når man er litt lei av lenke.. ;)
 
Redigert av en moderator: