Dagens klokke

Ikke noen tvil i dag, vel?

IMAG0358.jpg
 
Gratulerer med ny klokke krille!

Ellers så gjelder det å fylle dagene med noe fornuftig når man er i fars-permisjon.

img1975w.jpg
 
Doxa, kaffe og "A Whiter Shade Of Pale" på ipoden mens jeg sitter på togstasjonen og venter på at tiden skal gå. Kunne vært verre;) Ha en fin dag!
6d6ccb94-c031-f206.jpg
 
Min dagens klokke er vel som å banne i kjerka siden den er quartz :)

Men jeg liker den godt likevel. Siden den bare går 1 sekund feil pr. 3 mnd mistenker jeg at urverket enten er temperaturkompensert, eller så har jeg hatt ekstremt flaks med akkurat mitt eksemplar.

Citizen Promaster Air Diver titanium eco-drive med monocoque urkasse (JDM-modell):

img3400p.jpg
 
Min dagens klokke er vel som å banne i kjerka siden den er quartz :)

Men jeg liker den godt likevel. Siden den bare går 1 sekund feil pr. 3 mnd mistenker jeg at urverket enten er temperaturkompensert, eller så har jeg hatt ekstremt flaks med akkurat mitt eksemplar.

Citizen Promaster Air Diver titanium eco-drive med monocoque urkasse (JDM-modell):
Kul den der! Å banne i kirka er det vel ikke, det er faktisk en hel del quartz ute og går på sonen - vi har jo tidligere hatt quartz-mandag! Noen som tar opp hansken på mandag?
 
Jeg skal vurdere quartzmandag.

Det må bli et lommeur riktignok:

5858ef84-fdfa-6d84.jpg


Med alarmfunksjon!!!

Dagens er ikke quartz:

5858ef84-fe25-7f3a.jpg
 
Monaco i dag :D Grå himmel, men blå klokke. Så da er alt vel! Klar for en fredagspils kjenner jeg :mrgreen:

IMG_20101112_101514.jpg