Dagens klokke

Samme klokke som tidligere i dag, men måtte bytte reim for å få gått inn den sorte crocoen litt før et bryllup i helgen. Er vel verdt en ny post.. :eek:

 
DSC_0404_zpsrk1d5sju.jpg
 
Min tidligere aversjon mot seiko har virkelig forsvunnet med denne. Blir mer meg mer glad i denne skiva som skifter farge etter lys og antrekk :)

 
Dette ser ut til å bli en strålende dag. Ser til og med at flere har hentet frem MCene igjen. Vi går mot lysere tider.

 
Samme klokke som tidligere i dag, men måtte bytte reim for å få gått inn den sorte crocoen litt før et bryllup i helgen. Er vel verdt en ny post.. :eek:


Vanvittig kult bilde av en helt rå klokke. Ble voldsomt sjalu her jeg sitter.

Må si meg enig i foregående uttalelse om at det bildet var utrolig flott! Fikk umiddelbart lyst på en slik AT :)
Så en trio med SMP, PO og denne ATen er drømmen! Sleng på en Speedy og en Railmaster, så har vi nirvana :D

Takk for det, hadde nok litt flaks med bildet siden jeg tilfeldigvis tok det på et glassbord. For øvrig like begeistret for klokka nå som da jeg kjøpte den, spesielt etter at jeg skaffet litt ulike reimer etter å ha gått med stållenke i tre år - det er jo en veldig fin allrounder.

Beklager å måtte skuffe med et dårlig og uskarpt bilde av dagens klokke, måtte gå for litt hardere skyts på fredag den 13. - håper bare ikke dette er dagen da jeg skal knuse keramikken... :eek: