Dagens klokke

image_zps54ded871.jpg
 
Du for trø varsomt TubaTom ;). i internasjonale samler kretser er en klokke på hver arm ett tegn på at samlingen har passert 100 klokker ;) Derfor bærer man gjerne en på hver arm når man omgås likesinnede, på gtg og klokke markeder.

Lest på en forum...Den var ikke jantelov basert:mrgreen:
I have an acquaintance who is a Russian oil guy that we call "DB". He is such an arrogant ass that he wears two Subs. When anyone asks him why he wears two watches, he proudly boasts, "I have two wrists and I am rich!"
A real DB!!!! I wish someone who just punch him in the mouth when he says that crap.
 
Quartz og kaffe, dog har jeg en vintage mekanisk som venter på postkontoret i hjembygda.. Skal tro om jeg klarer å rekke dit før stengetid i dag? Oddsen er god, håper jeg..

E8BDB0D5-A574-4CBE-A37A-7BE34865118D_zpsvtgmoz0v.jpg
 
Fikk forslag om å bytte denne til meg. Var skeptisk først, men siden den var nesten helt ny med b/p og tatt ut hos Bjerke, tenkte jeg det var lite å tape. Nå digger jeg den. Perfekt størrelse, beste lenka jeg noensinne har prøvd, akkurat passe iøynefallende, og kuleste bezelinsertmaterialet jeg har vært borti. :D

Ha en god torsdag alle!

16260705920_a74b7a2031_b.jpg