Dagens klokke

G?
G!?

Gammel plexi er jo totalt dustete. :mrgreen:

10919249_316837428524658_1211052244_n.jpg
 
Siste dagene føre nytt semester må nytes. Etter flere fantastiske bilder av @Loevhagen sin red på skinn-nato blir man inspirert til å sko 16610 med noe lignende :)
 
Redigert:
Jeg hadde prøvd og satt på en annen bezel, tror det hadde gjort seg. Hvor stor er denne?

Ikke så helt enkelt å måle denne bezelen, men:

Jeg måler diameteren på glasset til 29 mm, og ytre diameter på bezel til 40 mm, målt der diameteren er minst.

Målt med målebånd i metall, så det er vel noenlunde riktig.

Det kunne vært morsomt å prøve. Den har noen bruksmerker som sikkert lar seg fjerne ganske bra ved å børste kassa, bare jeg tar mot til meg og prøver. :)
 
Ikke så helt enkelt å måle denne bezelen, men:

Jeg måler diameteren på glasset til 29 mm, og ytre diameter på bezel til 40 mm, målt der diameteren er minst.

Målt med målebånd i metall, så det er vel noenlunde riktig.

Det kunne vært morsomt å prøve. Den har noen bruksmerker som sikkert lar seg fjerne ganske bra ved å børste kassa, bare jeg tar mot til meg og prøver. :)

Hold den original, har hatt samme i 19 år nå :)
 
Hold den original, har hatt samme i 19 år nå :)

Min er 17 år ... Jeg sjekket litt, og fant litt info på et forum. Det virker som om den eneste bezelen som passer er den fantastiske bezelen som sitter på SKJ-serien, og den er visstnok umulig å få tak i mer. Bezelen til SKX-serien passer ikke, om man skal tro de som har forsøkt (og det bør man vel).