Dagens klokke

Ble en time ekstra på jobb i natt...:(

DSC00658.jpg
 
Etter en litt hard helg har jeg skrapt opp et par med skinnsko og fått masse gjørme på et par med semskede skinnsko, så jeg fant ut det var på tide og gi "skinnet" litt stell også, så kvelden ble brukt på å smøre inn sko, belter og dokumentmappe med lærbalsam. (Nei, så klart ikke de semska)
26ba842d.jpg
 
Etter en litt hard helg har jeg skrapt opp et par med skinnsko og fått masse gjørme på et par med semska skinnsko, så jeg fant ut det var på tide og gi "skinnet" litt stell også, så kvelden ble brukt på å smøre inn sko, belter og dokumentmappe med lærbalsam. (Nei, så klart ikke de semska skoa)
26ba842d.jpg

Det gjør ikke noe at skoene får litt hard medfart så lenge du pleier de på søndag:)
Mine semskede har jeg ikke orket å gå løs på etter gårsdagens "snarvei"
 
hehe, artig! Var akkurat sånn de ble så grisete, orker ikke gå rundt, så sniker oss bare gjennom det våte gresset i den lille glatte nedoverbakken.
 
Etter en litt hard helg har jeg skrapt opp et par med skinnsko og fått masse gjørme på et par med semskede skinnsko, så jeg fant ut det var på tide og gi "skinnet" litt stell også, så kvelden ble brukt på å smøre inn sko, belter og dokumentmappe med lærbalsam. (Nei, så klart ikke de semska)
http://i982.photobucket.com/albums/ae304/mathfjeld/26ba842d.jpg[IMG][/QUOTE]

Stod skopuss på menyen her i dag også. Dog helst på grunn av neglisjering, ikke (nattlige ?) snarveier. Har bestemt meg for å ta bedre vare på klærne mine da jeg strt sett kjøper kvalitet. Så i dag har det vært storrydding i skuffer og skap! :cool:

På armen hadde jeg en vintage Omega Suveran.
 
Starter november og vintertid med Omega Seamaster
bilde-14.jpg


Dårlig lys for iphone og snart for kalt med scooter

Jon