Dagens klokke

Helga er snart slutt - så litt gladfarger var på sin plass. Skifta til denne fargebomba. Digger denne klokka. :)

925051_1522554894651345_965123767_n.jpg
 
He, he - en hel haug. Dvs. de som skal ha matt skive, ikke WG på skiva, etc. Dvs. en 16750 fra tildig 80-tall - eller aller helst en 1675. :) Jeg derimot digger denne 16750 da den er mer moderne og har plexi.

Liker hvordan WG skivene og plexi ser ut, har selv en 5513 med denne kombinasjonen. Men puristene som vil ha matt skive er jo ikke helt på viddene da, det er unektelig "tool-watch" aktig og meget lekkert ;)
 
Liker hvordan WG skivene og plexi ser ut, har selv en 5513 med denne kombinasjonen. Men puristene som vil ha matt skive er jo ikke helt på viddene da, det er unektelig "tool-watch" aktig og meget lekkert ;)

Jeg skulle svært gjerne hatt en 1675 eller 5512/5513 med matt skive, maxiskive og plexi. Imildertid er de jeg har sett ganske slitt ("patina"; koroderte visere, manglende / flassende lumeplots, malte visere). Å kjøpe en eldre Rolex i dag er et sant mareritt. Men, jeg leter hele tiden. :)
 
Liten tur ut på søndagskvelden. All black everything, med messingdetalj på håndleddet. Dårlig lys, litt redigering gjorde det lysere, men litt dårlig kvalitet... Viktigste er å vise hva man har på armen right?

2lw7te9.jpg
 
Impulskjøp resulterte i min første Tudor.

IMG_2793-1_zps80478167.jpg~original

Good to see you back (in black/blue) again...
Har selv vært klokkelei, men nå gikk jeg på en ny smell gitt... Ikke like spennende som Tudor og en jeg har hatt et par ganger før, men alltid havner tilbake på...
Men den tudoren er flott :)