Dagens klokke

Ikke ofte jeg legger inn dagens klokke, men nå er det nyervervelsen som skal brukes:D

IMG_19751013x760.jpg
 
Manner meg opp til den årlige "løv-rake dagen" imorgen GMT på armen..
IMG_9037.jpg

Mye flott her blandt dagens utvalgte! Grattis rkjersem med vakker GMT. Ønsker meg en slik en dag...

Rake-løv dagen ja....I blå-skjorte og (nydelig) TT Root beer Rolex? Du er mannen som går rundt å sjekker at alle jobber, skjønner jeg:)


Jeg fisket frem en japaner i dag
5107720658_e00f8c0b84_o.jpg
 
Vurderte lenge om det skulle bli Rolex-dag i dag, men siden nesten hver eneste dag er Rolex-dag fant jeg ut at denne fortjente litt tid på armen :)

2010-10-23171847.jpg
 
Folk på forumet som klager på at de er syke får ikke lenger min sympati om det er sånn man skal kle seg på vinteren. Så kaldt ut gitt. Fantastisk vær i sentrum idag.
 
Tok det bildet rett etter at vi hadde rent baklengs ned den bakken med bilen, tok en 180 grader og mirakuløst nok sneiet grøfta og kom oss ned igjen:mrgreen: Piggfritt er vel og greit på snø, men pigg er det eneste som gjelder på is:-?
 
Kjører vorspiel hjemme idag, og bruker Apple Tv som medie senter med ArthurF's Dagens bilde samling :)

Man kan skimte deBalzac's Breitling Premier i bakgrunnen mens W.A.S.P. - Hallowed Ground går over anlegget;)
Gjestene rister selvsagt på hodet over min lidenskap til ur :D
Rolex idag ;)

28e82673.jpg
 
Kjører vorspiel hjemme idag, og bruker Apple Tv som medie senter med ArthurF's Dagens bilde samling :)

Man kan skimte deBalzac's Breitling Premier i bakgrunnen mens W.A.S.P. - Hallowed Ground går over anlegget;)
Gjestene rister selvsagt på hodet over min lidenskap til ur :D
Rolex idag ;)

Må komplimentere din smak i klokker og musikk :)