Dagens klokke

Flott klokke, Henrik :) Får absolutt håpe at alt er i orden med den!

Her er det stille og rolig Rolexlørdag. Skal straks ut og jobbe litt i hagen og da må ok denne ta en liten hvilepause fra håndleddet :)

Den ser da ut som et hyggelig selskap å ha med i hagen!:confused::confused:;)

Siste timene i singapore nå. Ble kjøpt 2 nye klokker i går, desverre ingen til meg.
derfor bruker jeg fortsatt denne :) Tror de andre klokkene som ligger igjen i oslo er litt missunnelige, derfor skal breitlingen få slappet av litt de kommende ukene.

Liker comboen :)

Gratulerer med DJ forresten - 1601?

DayDaten ville vært OK som prosjekt, den trengte en polering og nytt safirglass. Egentlig trengte den ny bezel også, for den var nesten slitt glatt. På med en dyp blå firfisle, så tror jeg den ville sett riktig så fjong ut. Men lenken var ferdig, og da er den ikke verdt pengene (med mindre man ser på verdien på metallet). Den måtte nok gått for godt under 30k om det skulle vært interessant.

Du har ikke sett på Jonny sin helgull da? Sender litt mail med han om den nå, men han ville ikke ta noe i innbytte på den:( Forbannelse over Da Vinci:p

Gratulerer med DJ forresten - 1601?

DayDaten ville vært OK som prosjekt, den trengte en polering og nytt safirglass. Egentlig trengte den ny bezel også, for den var nesten slitt glatt. På med en dyp blå firfisle, så tror jeg den ville sett riktig så fjong ut. Men lenken var ferdig, og da er den ikke verdt pengene (med mindre man ser på verdien på metallet). Den måtte nok gått for godt under 30k om det skulle vært interessant.

Stemmer det.. 1601 fra 1968. Ikke noe quick-set eller hackfunksjon her i gården :)

Den ser mer ut som en 30K-klokke enn en til 45K, men eieren er vel sikkert ikke helt enig med oss der. Skjønner nesten ikke at det går an å få seg til å "misbruke" en så flott klokke på den måten der.. Men har man nok penger så...

Formel 1 helg er AP helg, la oss alle krysse fingrene for Barichello;)
IMG_3199.jpg

IMG_3198.jpg

Fransk saus og franske farger

Forbereder entrecote med skikkelig bearnaise og risotto....Litt rødt i glasset og litt rødt på remmen.

tricolorbearnaise001.jpg

Fantastisk dag på fjellet - i kortermet i 800meters høyde, fugl i sekken, bare pointeren og jeg og ikke spor av mennesker noe sted. Inspirert av Rovers nyervervelse ble det Explorer i dag.
PA090094.jpg

PA090097.jpg

PA090089.jpg

Gratulerer til Rovers, kondolerer til Ursa Major ;) (spent på hva som skal erstatte denne massakren i klokkeboksen...)

IMG_6929.jpg

Og mer av det samme, men litt annerledes, blir det neste uke...

IMG_6997.jpg