Dagens klokke

00CB3E07-11D7-413C-A45D-77C8BDC90871_zps1t3piatl.jpg

Jeg blir regelrett knust av en åtteåring i FIFA. Må nok innse at grepet glipper og at en ny generasjon tar over :)

Dagens messingklump, som også får være med på nyttårsfeiring i Spania, bryllupsreise til Kapp Verde, en snartur til Italia og en uke i Texas litt senere i vinter... Det bør gi patina med historie!

11644933655_099e253334_z.jpg

Her går det fortsatt i skeleton.

Jeg har helt siden den ble lagt ut her første gang (på 30k-tallet?) vært fascinert....og ekstremt nær å slå til i sommer. Det er noe/mye som tiltrekker på denne og dessverre noe/mye som gjør at jeg styrer unna.
Skulle gjerne sett denne på nært hold eller til ekstremt flippbar-pris :D

Jeg har helt siden den ble lagt ut her første gang (på 30k-tallet?) vært fascinert....og ekstremt nær å slå til i sommer. Det er noe/mye som tiltrekker på denne og dessverre noe/mye som gjør at jeg styrer unna.
Skulle gjerne sett denne på nært hold eller til ekstremt flippbar-pris :D

Det er en like-it-or-not klokke. Jeg har vært fascinert av skeleton lenge, men det koster vanligvis mer enn det smaker. Med denne var ikke pris noe issue, og jeg må si meg veldig godt fornøyd med klokken.
Innsyn til deler av urverket fra oversiden er fett, og litt jålete. Baksiden er heller ikke ueffen.
Klokken går høvelig presis også, virker det som.

Kommer nok til å kjøpe en brun skinnrem til Perrelet-en med tid og stunder. Tror det hadde kledd den.

Perrelet GTG en dag?

gratulerer så mye!

Jo, takk, har vel hatt den en mnd tid nå. Perrelet++ gtg er det vel temmelig sannsynlig at det blir ila 2014 ;)