Dagens klokke

NY I DAG!!

210ec37e-1f29-4ec5-9bc2-d5d2a6146750.jpg

Men for å se hele må du inn her...;)
http://www.tidssonen.no/forum/utpakking-unboxing-24/s%E6ring-grail-f%F8rst-i-norge-20285/

@Kristian76, dette er sånn som gjør det morsomt og spennende på sonen.
Et virkelig herlig valg av ur! Grattis!:cool:

Redigert av en moderator:
Har blitt lite dagens på meg i det siste. Bildene fra HTC lignet ikke grisen, men nå har jeg fått meg en Samsung et-eller-annet og da ble det iallfall litt bedre.

Merkelig hvordan godfølelsen - ja, godfølelsen - kommer med OM. Har brukt Explorer som beater i flere måneder og denne har ikke sett dagslys siden i sommer. Nå blir det andre boller. Sommerklokke blir vinterklokke.

Explorer; go home and vogg!

Har blitt lite dagens på meg i det siste. Bildene fra HTC lignet ikke grisen, men nå har jeg fått meg en Samsung et-eller-annet og da ble det iallfall litt bedre.

Merkelig hvordan godfølelsen - ja, godfølelsen - kommer med OM. Har brukt Explorer som beater i flere måneder og denne har ikke sett dagslys siden i sommer. Nå blir det andre boller. Sommerklokke blir vinterklokke.

Explorer; go home and vogg!

Første gang jeg egentlig synes Monsteret er noe særlig. Den lenken gjorde seg på den. Takk @Minuteman! ;)

Redigert av en moderator:
Dagens klokke, litt forsinket. Hatt denne siden i sommer, og er svært godt fornøyd.
vET6pSD.jpg

"Din urmaker låner deg klokken - ETTER SALG -" Etter salg der betyr egentlig "Service etter salg".
Ser ut som en klokka som var lånet av urmakeren før i tiden når mann sin LIP gikk på service;) Kult!
Da var mann aldri uten klokke: Akkurat som en lånebil hvis din er på reparasjon i garasjen egentlig...