Dagens klokke

Uskarpt og fint, litt som jeg føler meg idag:p

0DE6D51E-D3BB-46A4-9924-BE9ADDA36382.jpg
 
Valgets kvaler.
Tysk innovasjon eller tidløs sveitser?

(Meistersinger Edition, den har noen utrolig lekre blå detaljer som må oppleves!)

 
@Tagliano - genialt lumeshot. Digger virkelig, virkelig hvordan de løst det med power reserve-"belysingen".
Har ingen dagslysbilder på den tilgjenglig men er det slik å forstå at det er en skive som blir skjøvet frem og tilbake og ikke bare viseren som går?

@Frodo - min stemme går til JlC på hånda ... når du lar tyskeren ligge igjen på bordet og tar flere bilder.

Her er morningens dukkert unnagjord
fSNlEa7.jpg
 
Redigert av en moderator:
Etter en laang dag med mye reising. Var det endelig tid for siste fly fra Bodø til Mo i Rana. Jeg var trøtt og lei. Gikk ombord på flye. Det var ganske fult ombord men jeg så det var ledig plass nest bakerst. Spurt om det var ledig til mannen som satt ved vinduet. Og det var det.
Etter veldig kort stund sier jeg til naboen( han er her inne på asylet) Hei vi har lik klokke
Så en flytur på 25 min føltes som 5 min. Ble mye klokkesnakking 
Gårdagens klokker

Slenger med en dagens også. Var godt å få på Zenith'n etter nesten 5 uker med bare sub'en ( ikke feil det heller)
 
Gylden mandag? ;)

1948 Patek Philippe ref. 1517 i rosegull:

CE7AD65C-7041-4815-91F5-C74DBC1C28C6_zpsdccbavis.jpg
(har rotert bildet på photobucket, men det dukket opp sidelengs her allikevel, håper det retter seg opp..)

Var en gylden søndag også gitt.. (ribben til venstre):

43046762-F042-4BAD-8EF3-AB1B19771047_zpspohf5kgb.jpg