Dagens klokke

null_zps765a10a0.jpg

Julebordshelg på Storfjord hotell, var heldige og fikk suiten:) blir en bra helg til tross for at jeg glemte å ta med flere klokker.

Etter å ha eid denne i underkant av to uker er jeg overbevist om at dette blir en keeper (med liten k). Om jeg skulle finne på noe så sykt som å flippe denne måtte det blitt i en annen Panerai i så tilfelle.

De andre klokkene mine har ikke vært i bruk siden denne kom på lanken, men håper det er delvis pga følelsen av å være nyforelsket, for det er litt synd å la de stå i winderen, but still, I love it:cool:

Mye flott her i kveld.
Nylig ankommet foreldrene mine for helgen, årets første pinnekjøtt fortært, og ser at jeg har vært i ammetåka når jeg pakket. Og således ble det ingen Rolex-fredag gitt...så byttet 312'en med denne, på hjemmelagde sko. Funker det og:)
20131206_195156_zpsb0d84431.jpg

Stilig urverk @Hammerfjord - likte rotordesignen

Takk @adamskater! Rotoren er en signature av Alpina.
Alpina bruker ETA på noen billigere modeler men har også sin egen -manufacture og skaper sin egne "complications" ut av en "in-house ébauche".
Tourbillon, GMT, Regulator, 3 visere.
alpina watch - swiss watches - Company Calibers

Fikk aldri problemer i siste årene med den: Veldig solid bygget "in-house ébauche som er skapt opprinnelig for den "Avalanche" linje. Navnet sier alt som stå bakk dem tenking: Urverket må tåle en del…

Redigert av en moderator: