Dagens klokke

4d65b3d40cddbbd939c0937d0453ad7e_zps5c96be52.jpg
 
Er det innafor med nato på denne?
Jeg likte det ihvertfall veldig godt :)

IMG_20130702_190740_zps602fd875.jpg

Likte det veldig godt jeg også... Hyggelig å hilse på deg i dag! (Regner med at det var deg jeg traff... Jeg var han med en liten jente i rød kjole...) Syntes både 103 og spesielt 903 var lekre...
 
Ble et lite klokkebytte nå på kvelden. Har nettopp polert bezelen med poleringskluter fra Cape Cod. Jøssenavn for et vidundermiddel! Og nok en gang imponerer @Juice med lynrask leveringstid:D

null_zpsf448fb6b.jpg


null_zps9acec83e.jpg
 
Redigert av en moderator:
Likte det veldig godt jeg også... Hyggelig å hilse på deg i dag! (Regner med at det var deg jeg traff... Jeg var han med en liten jente i rød kjole...) Syntes både 103 og spesielt 903 var lekre...

Takk og i lige måde, alltid hyggelig å få likesinnede folk innom :) Kan bli mye "Inexkunder" til tider ;)
 
Ett siste WS ble tatt før klokken ble pakket ned og levert på postkontoret, klar for ny eier :) :(
DSC_0004_zps9b5c3ea3.jpg

Beklager feil dato!
 
Lillesøstern fylte 25år i går og ønsket seg klokke. Hun har ikke helt skjønt at det er mekanisk som gjelder så ønsket var en Daniel Wellington, så da ble den og div natoremmer og verktøy fra Straps.no kjøpt inn som gave.

Måtte jo bestille matchende nato til meg selv også :)

nato+klokker.jpg