Dagens klokke

Og jeg som var litt skeptisk til armbånd for 3 uker siden, kanskje roe meg ned litt nå :p

20130510_183025.jpg

Takk for det, @mikkemus23
Det er (dessverre) ikke din gamle, men en litt nyere variant. Som heldigvis også er både gul og grå :) Ser ut som du koser deg på reise... Forventer en heftig unboxing når du kommer hjem ;)

Ha ha, vent i spenning! Om noen år kanskje, litt for mange "familieting" som har forrang nå. Holder meg på Rolex/Omega/Panerai-nivå så lenge. Jeg har det ikke tungt ;)

Skål og god helg @flyback

Vil igjen trekke frem Ole Mathiesen i København som et fantastisk hyggelig klokkemekka :)

Redigert av en moderator:
Quartzlørdag = T-Touch Titanium i dag. Tidi hvor stor den er i forhold til alle de andre klokkene, men samtidig er så lett og behagelig :)

ttouch_zpse68bca02.jpg

Ha! Der er feilkilden. Sekundviseren går bare et halvt minutt per runde på den Omegaen. Og kombinert med 100 minutter per time er dette en høyst forvirrende stoppeklokke! Og trolig 1002en som går korrekt, den er jo tross alt COSC sertifisert:)

Mulig jeg datt litt av, men hva er problemet? Klokka måler jo hundredels minutter. Det hele er en litt gammel måte å måle tiden på i lab. omgivelser. Dvs. før regneark og Excel. F.eks. ble 30 sekund oppgitt som 0.50 minutt.

Frode.

Rock'n roll kveld med gamle kompiser, er da på sin plass og finne fram gamle Gluecifer jakka:)
B3C18259-A065-4D75-83F0-A678BFAC4083-6103-000003CAB596EA30_zps0ebfcd20.jpg

Redigert: