Dagens klokke

Hvordan er feelingen etter å ha fått seg en slik grail? Kjenner du at flippefeelingen har avtatt, eller sitter du bare å sikler på ur som er enda høyere på den horologiske stigen nå?

Flipperen i meg lever i beste velgående, og river og sliter meg konstant, men jeg er så fornøyd med patek-en at jeg forsøker å heve meg over det. Utfordringen er selvfølgelig at innkjøpet av 5980-en går på bekostning av andre, lekre ur. Jeg trenger flere klokker.
I stedet for å bytte bort 5980-en planlegger jeg med å fylle på med litt mindre kostbare klokker fremover. Den nye Sinn-en til Frode er en hyperaktuell kandidat, det samme er zenith el primero rainbow. Skal forsøke å sort things out ila helgen.

Har vært en fantastisk hektisk uke med oppstart av eget designbyrå sammen med @iveland og en til (han er enda ikke en av de innsatte her men vi jobber med saken…) nå tar sjømester'n og jeg en velfortjent pause i vårt nybygde bad. God helg folkens!

null_zpsdcb1053f.jpg

Redigert av en moderator:
Grattis m designbyrå :)

Dagens femte klokke...her roteres det raskt ;) Strap by Ruus = @Olando passer denne fiiiint!! Imho selvsagt. Steinbit og ganske god vin. Win.

BDADC810-801B-4149-B4B1-478C755E5C7D-24501-000012A09482D600_zpsa8cacdfe.jpg

Om ikke dagens, så er det i alle fall kveldens klokke.

Fikk ny Norgesnato fra Juice i dag. Kjempeforskjell på denne og den gamle - til det bedre. Gjorde klar klokken til nasjonaldagsfeiringen og fikk et par bilder til overs. Ser i etterkant at datoen med fordel kunne vært justert.

Edit: Jada, jeg vet at dette er sommerbeater og ikke dressklokke, men det ligger an til at det blir mørk skinndress på Dagen i år ...

Redigert:
Brygget for svette mannfolk

Øl smaker best når den er vunnet i et veddemål, ikke sant @Frode? :cool:

AAB82141-0274-4D14-8C8E-5932D27F1610-2573-000001F538806A42_zpsecec3a78.jpg

Om ikke dagens, så er det i alle fall kveldens klokke.

Fikk ny Norgesnato fra Juice i dag. Kjempeforskjell på denne og den gamle - til det bedre. Gjorde klar klokken til nasjonaldagsfeiringen og fikk et par bilder til overs. Ser i etterkant at datoen med fordel kunne vært justert.

Edit: Jada, jeg vet at dette er sommerbeater og ikke dressklokke, men det ligger an til at det blir mørk skinndress på Dagen i år ...

Fantastisk flott klokke, og nydelige bilder! :)

Et lite tips. Hvis det ikke er slik at du foretrekker reimen sånn, kan det være en fordel å brette enden innover istedetfor utover, da er det mindre sjanse for at den åpner seg :cool:

Illustrasjon

(Armen min er ikke gul, jeg skylder på lyset)