Stilig den, efter hva jeg fått med meg har du gjort en god deal her!Smurfen ut, gmt i solid gold inn[/IMG]
Kunne vært bilselger med denne på hånden. Løp og kjøp, tore![]()
Stilig den, efter hva jeg fått med meg har du gjort en god deal her!
Bølletøff er den, du vinner på en måte diskusjoner uten argumenter på ren tyngde - bokstavelig talt.
Smurfen ut, gmt i solid gold inn
Kunne vært bilselger med denne på hånden. Løp og kjøp, tore![]()
Hvis du byttet med han jeg tror - så kommer den vel også rett fra en bruktbilselgers håndledd![]()
Kongeklokkedet ser ut til at den har litt av en historie, lyst til å fortelle noe mer om den?
Som jeg skrev på instagram, katta mi har tydelig sans for kvalitet
![]()
Som jeg skrev på instagram, katta mi har tydelig sans for kvalitet
![]()
Det blir en stund til sere ser meg med gull altsåOg for the record, jeg kommer til å selge lite. Blir nok sittende på kontor for det meste. Kjøpe derimot... (det er jo det jeg er god til
)
Helsiken, det står en tiger foran deg på bildet!
Hehe, med explorer i jungelen så er alt mulig
Til de som er interesserte er det en bengalkatt (Bengalkatt - Wikipedia) F5 avkom, 5 generasjoner bakover er den krysset med en viltlevende asiatisk leopardkatt (Leopardkatt - Wikipedia) F5 er den nærmeste generasjonen man får lov til å ha som kjæledyr i Norge
Det er en kjempeartig katt som er meget leken og herjer endel når han setter i gang, men utrolig fasinerende skapning, fantastiske jegere. Ganske store også, veier litt over 7kilo.
En liten kattedigresjon fra min side..
Hilsen fra Sharmen:
![]()