Dagens klokke

I farten la jeg ikke merke til det.. vi satt og diskuterte SIHH nyheter istedenfor bøk :p th er en god kompis sin mens omegaen var et bidrag fra sidemann, som kom opp idet bildet skulle tas :) den var raskt tilbake på armen så det forklarer kanskje sitt :/ idet jeg ville prøve måtte mer bøk skrives ned så det rakk jeg aldri, hadde nok merka det fort da!:)
- redder meg inn med at jeg ikke har størst kunnskap på omegafeltet hehe! -

Nysgjerrig på hva bøk er googlet jeg det og fikk: Stort, løvfellende tre med tett krone, som er bredt hvelvet. :p

I farten la jeg ikke merke til det.. vi satt og diskuterte SIHH nyheter istedenfor bøk :p th er en god kompis sin mens omegaen var et bidrag fra sidemann, som kom opp idet bildet skulle tas :) den var raskt tilbake på armen så det forklarer kanskje sitt :/ idet jeg ville prøve måtte mer bøk skrives ned så det rakk jeg aldri, hadde nok merka det fort da!:)
- redder meg inn med at jeg ikke har størst kunnskap på omegafeltet hehe! -
Skulle ønske jeg hadde medstudenter som har interesse for klokker:( Ser dessverre masse fakes på BI

Nysgjerrig på hva bøk er googlet jeg det og fikk: Stort, løvfellende tre med tett krone, som er bredt hvelvet. :p

Ikke så langt unna:) Faget heter Finans og økonomistyring 2(hvis jeg ikke husker feil?) og har initialene BØK i eksamenskoden.

Et lommeur i handa og et på armen.....;)

waltham+vanguard+021+resize.jpg

Kjøpte min første "ordentlige" klokke i Edinburgh på Fredag. En Hamilton Navy Khaki Pioneer. Har siklet etter denne helt siden jeg så den i sommer. Kunne ikke finne den til salgs noe sted i Norge. Takk gud for Skottland (og dets fantastiske produkt whisky)!

35kudtl.jpg