Kurs i dag
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 8. okt. 2012 #23.963 MINUTE_REPEATER skrev: God Søndag Klikk for å utvide... En enkelt "like" er ikke nok! Vi fortjener å se dette bildet enda en gang...
MINUTE_REPEATER skrev: God Søndag Klikk for å utvide... En enkelt "like" er ikke nok! Vi fortjener å se dette bildet enda en gang...
Auto Winder Medlem 6. juni 2012 Innlegg 1.301 Sted Sørlandet 8. okt. 2012 #23.964 Mako-mandag! Sent from my U8860
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.310 Sted Kolbotn 8. okt. 2012 #23.965 .... skuffelsen når kantina er tom for smør og en må ty til oljebasert
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 8. okt. 2012 #23.967 Diver i dag med skjorteglede - samme mønster som u barbourjakken min
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.293 Sted Asker 8. okt. 2012 #23.968 reim skrev: Usaklig bra bilde, MR Klikk for å utvide... Mathfjeld skrev: Sinnsykt kult lumeshot MR. Klikk for å utvide... Entropy skrev: Rååttt!! Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: En enkelt "like" er ikke nok! Vi fortjener å se dette bildet enda en gang... Klikk for å utvide... Takker for hyggelige ord karer Det er utrolig hva man kan få til når man kjeder seg @ChristianN: Skikkelig busete den AP diveren! Hvordan bygger denne på armen kontra en "normal" ROO?
reim skrev: Usaklig bra bilde, MR Klikk for å utvide... Mathfjeld skrev: Sinnsykt kult lumeshot MR. Klikk for å utvide... Entropy skrev: Rååttt!! Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: En enkelt "like" er ikke nok! Vi fortjener å se dette bildet enda en gang... Klikk for å utvide... Takker for hyggelige ord karer Det er utrolig hva man kan få til når man kjeder seg @ChristianN: Skikkelig busete den AP diveren! Hvordan bygger denne på armen kontra en "normal" ROO?
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 8. okt. 2012 #23.969 MINUTE_REPEATER skrev: @ChristianN: Skikkelig busete den AP diveren! Hvordan bygger denne på armen kontra en "normal" ROO? Klikk for å utvide... Må si meg enig i rosen av bildet ditt, meget stilig resultat! Ang Scubaen, den bygger mindre enn roo'en og er sånn sett noe mer komfortabel enn ROO. Godt plassert i høyde mellom roc og ROO egentlig.
MINUTE_REPEATER skrev: @ChristianN: Skikkelig busete den AP diveren! Hvordan bygger denne på armen kontra en "normal" ROO? Klikk for å utvide... Må si meg enig i rosen av bildet ditt, meget stilig resultat! Ang Scubaen, den bygger mindre enn roo'en og er sånn sett noe mer komfortabel enn ROO. Godt plassert i høyde mellom roc og ROO egentlig.
Jørn Medlem 10. aug. 2011 Innlegg 812 Sted Bergen 8. okt. 2012 #23.970 Møte med kollega. Identiske klokker. Kona syns lik kjole på fest er flaut. Me syns like klokker i møtet var litt tøft Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Møte med kollega. Identiske klokker. Kona syns lik kjole på fest er flaut. Me syns like klokker i møtet var litt tøft Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Watches & Such Støttemedlem Medlem 8. des. 2010 Innlegg 1.366 Sted Bodeux 8. okt. 2012 #23.973 Det gikk litt fort i morges.
Kohe321 Støttemedlem Medlem 19. okt. 2011 Innlegg 5.368 8. okt. 2012 #23.976 Explorer 2 i dag. Ja, jeg kjedet meg og gikk kanskje litt amok i photobucket's editor, som forøvrig burde få medalje for tidenes dårligste redigeringsplatform.
Explorer 2 i dag. Ja, jeg kjedet meg og gikk kanskje litt amok i photobucket's editor, som forøvrig burde få medalje for tidenes dårligste redigeringsplatform.
V Vegard Medlem 28. jan. 2009 Innlegg 617 8. okt. 2012 #23.977 Vanntett klokke på en dag med pissregn
HerrUr Medlem 16. juni 2009 Innlegg 1.146 8. okt. 2012 #23.980 Fra kveldsmatbordet. Far: Nok tull! Vil du leke eller spise? Datter: Leke. Far: Da får du spise! Oppdragelse er ikke lett
Fra kveldsmatbordet. Far: Nok tull! Vil du leke eller spise? Datter: Leke. Far: Da får du spise! Oppdragelse er ikke lett