Dagens klokke

Sjokolade og explorer på lørdag, ha en fin dag folkens! :)

DSC_0935-1.jpg

Åååh, på Date med Amelie, Hopalong?

Amelie så jeg dessverre ikke, men til gjengjeld veldig mange Amy-Jo med manglende stemmevolumkontroll som opplever Europa ved å passere tyve kafeer på vei til Starbucks. Idag har jeg nesten plaget vettet av kona på Place de la Vendome hvor alle klokkeforretningen ligger på rekke, men har fått min straff ved å dra tyve handleposer gjennom hele byen. Da blir man tørst.
bffc5a97db7d29ed14881ba7fab2a631.jpg

epa8yhan.jpg

I'm the egg man (ref. Beastie boys)
Det blir spennende å se hvordan patinaen blir når jeg får pusset av det grønne.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gratulerer så mye Hopalong! En fantastisk klokke du har skaffet deg, denne minnes jeg du har jaktet på lenge.

"Dagens" er tatt på Matbaren, Trondheim. Benyttet anledningen da motparten(takk Greg) hadde et kjapt ærend på toalettet. Det er lite som irriterer henne mer en at jeg i tide og utide tar bilder av klokker, noe jeg gjør hver dag. Naboen hadde forresten en Breitling SA med hvit skive. Maten? Jo, den var god. Ha en fortsatt fin kveld!

E3A999C9-66DA-41A2-BF20-0B60B0FBF957-231-00000019CE3FEB87.jpg

Nattens klokke

1000-1.jpg

Prøver å iikke være misantrop, men i kveld har jeg atter igjen mistet troen på menneskeheten. Det sdkjer dessverre titt og ofte. (Av og til pga meg selbv, men ikke i kveld) Kveldens historier kan ikke tas her. Det m å bli julebordmateriale. Det er så mange syjke mennesker der ute

God morgen!
@Tore: det var leit å høre. Jeg opplever noen ganger det samme. Da hjelper enten brun sprit eller fjelluft. Eller begge deler.

ED8EBED1.jpg

3CFAD44E-4C73-4F2C-86D9-365F47116B14-1019-000001D20E025273.jpg