- Medlem
- 29. jan. 2010
Breitling Navitimer idag.. Må passe på å nyte den men sden ennå er min!
![]()
Hehe, bruk den forsiktig, tror vi muligens kommer til å ha en date til uken! Gleder meg!
Breitling Navitimer idag.. Må passe på å nyte den men sden ennå er min!
![]()
Hehe, bruk den forsiktig, tror vi muligens kommer til å ha en date til uken! Gleder meg!
Jeg slutter aldri å forundre meg over urene dine, lightningii! Wow! Du har noen godbiter, det må jeg bare si.
Jeg slutter aldri å forundre meg over urene dine, lightningii! Wow! Du har noen godbiter, det må jeg bare si.
Min SuperO Pro går med +2 sek per døgn ved vanlig bruk. Overraskende med så mye...Sjekker nøyaktigheten på min Far`s nye Steelfish X-Plus, han sier den går 5-6 minutter for fort i uken:?
Min SuperO Pro går med +2 sek per døgn ved vanlig bruk. Overraskende med så mye...![]()
Sjekker nøyaktigheten på min Far`s nye Steelfish X-Plus, han sier den går 5-6 minutter for fort i uken:?
Virker som dette er et "kjent" problem på Breitlings cal. 17. Min gikk også +8 sekund i døgnet out of the box.
Men urverket er såpass pålitelig at det kan justeres til å gå meget nøyaktig. Sendte mitt ur til AD for justering, og nå går det
stabilt på respektable +1 - +1,5 sekund / døgnet når den er på hånden.
Men dette er vel ikke "X-plus" tombs? Var vel kun 2006-modellen som ble kalt dette? Ser på sekundviseren at den har pilspissen,
noe som gjenspeiler seg på 2007 --> modellene.