Gjennom boksen 3:7
Certina DS First. Uten til den klokken som har fått mest wt, brukte den daglig i 6 år. Så dette er altså min høyt elskede konfirmasjonsklokke.
![]()
Edit: Har stilt datoen nå Krille![]()
Men er det virkelig en DS First du har, Mathfjeld?
Gjennom boksen 3:7
Certina DS First. Uten til den klokken som har fått mest wt, brukte den daglig i 6 år. Så dette er altså min høyt elskede konfirmasjonsklokke.
![]()
Edit: Har stilt datoen nå Krille![]()
Elsker denne godbiten, men ser nå at datoen går "feil" vei..![]()
Trøtt mann, trøtt bikkje, men klokken er som alltid i form.
En snartur hjemmom og oppdager til min store glede en pakke fra Tidssonen i posten - Norges-NATO.
![]()
Er litt usikker på om den funker eller ikke. Litt tøff, men reimen stjeler litt fokus fra resten av klokken. Får se om dette er en kombo som blir brukt noe særlig eller ikke.
Da er det snart på flyet til Stavanger og videre til Færøyene i morgen tidlig med offshore klokken...
Det var sørgelig lite. Dette terrenget får ligge i ro til neste år, i håp om bedring. Et annet terreng neste helg, med litt bedre meldinger fra sauesankere, så får vi se. Har du og Gordonen vært heldigere?Er det noe liv i lyngen?
En snartur hjemmom og oppdager til min store glede en pakke fra Tidssonen i posten - Norges-NATO.
![]()
Er litt usikker på om den funker eller ikke. Litt tøff, men reimen stjeler litt fokus fra resten av klokken. Får se om dette er en kombo som blir brukt noe særlig eller ikke.