Dagens klokke

Det er nummer 1, tombs ;):cool:

001flad.jpg
 
Sant Joepete, litt lume varmer opp en kald vinterkveld!

Seamaster "non-AC" med hvitt gull bezel, en av mine favoritt-Omegaer!

Klokkebilder335.jpg
 
pent!
Kan den bezelringen kjøpes seperat?

Javisst! Otto Frei kan bestille den f.eks. Klokkens modellnr er 2230.50. Merk at skiven også skiller seg fra 2254.50 ved at indekser og Omega-logoen er i hvitt gull. Utgått modell, men er absolutt å finne både på Finn og de internasjonale forumene. Finnes også som den limiterte Americas Cup modellen, men ironisk nok er ikke den like etterpurt som den ikke-limiterte som ble produsert etterpå :D

Klokkebilder006-1.jpg


vs.

DSC00095.JPG
 
takk for det :)

Kanskje litt juks å kjøpe bezelringen seperat, men tror jeg må litt på det. Er 2254.50 jeg har, men må si at skiven på din er litt penere :-9
 
Btw.. Så dette merket på en Sølvgrå Toyota Yaris på motorveien forbi Sandvika for en 2 helger siden. Kom på det nå. Prøvde å kjøre ved siden av bilen for å se noen kjente, men så kun 2 litt yngre gutter. Noen her? Kjørte en Sort Alfa GTA SW selv..
 
Zenith ChronoMaster GT i dag.

Strengt tatt synes jeg - IMHO - at baksiden er vel så vakker og innholdsrik som den utmerkede forsiden til dette mesterlige El Primero urverket fra Zenith.:p

IMAG0140.jpg

IMAG0142.jpg

IMAG0141.jpg
 
Btw.. Så dette merket på en Sølvgrå Toyota Yaris på motorveien forbi Sandvika for en 2 helger siden. Kom på det nå. Prøvde å kjøre ved siden av bilen for å se noen kjente, men så kun 2 litt yngre gutter. Noen her? Kjørte en Sort Alfa GTA SW selv..

To GUTTER ???????:confused:

Det er min samboer's bil ! :D Skal si det til henne........

(PS Kan ha vært min datter med en venn....)
 
Det snør jo sideveis ute i dag, tok på meg en god, gammel venn for å varme om ikke annet hjertet. Og for å vintage-trøste meg over at jeg sa nei takk til Red Suben i går :sad: :D Til gjengjeld har jeg fortsatt penger på konto og måtte ikke selge noe annet :D

Klokkebilder339.jpg


Jeg pleier jo ofte å snike med et tidligere bilde av det hyggelige cal 12 verket, custom display back er tingen på disse Heuerne!

Klokkebilder077.jpg


Klokkebilder088.jpg


Klokkebilder082.jpg


Klokkebilder089.jpg


Klokkebilder074.jpg