Dagens klokke

Brown Buffalo?

Er det ikke krok. "Jules Verne"? :)

Den patineres i alle fall svært pent..

Brown Buffalo?

Er det ikke krok. "Jules Verne"? :)

Den patineres i alle fall svært pent..

Er rimelig sikker på at det var "Brown Buffalo" som stod på innpakningen. Fikk den av min svoger som var i NY og besøkte Panerai butikken der. Skal dobbelsjekke når jeg kommer hjem fra jobb i dag...

Kan vel hende de har kalt den det, hørtes pussig ut.. men det er i alle fall remmen som satt på Purdey's Jules Verne-SE som kom for noen år siden.

Altså krokodille og ikke bøffel/storfeskinn! ;)

Hadde en, men solgte den. Siden har jeg vært på jakt etter en sort i riktig dimensjon, men det viste seg å være ufattelig vanskelig å få bestilt her i byen.

Doxa SUB 1000T Sharkhunter :mrgreen:
DSCN0453.jpg

DSCN0456.jpg

Sant Joepete, litt lume varmer opp en kald vinterkveld!

Seamaster "non-AC" med hvitt gull bezel, en av mine favoritt-Omegaer!

Klokkebilder335.jpg

pent!
Kan den bezelringen kjøpes seperat?

Javisst! Otto Frei kan bestille den f.eks. Klokkens modellnr er 2230.50. Merk at skiven også skiller seg fra 2254.50 ved at indekser og Omega-logoen er i hvitt gull. Utgått modell, men er absolutt å finne både på Finn og de internasjonale forumene. Finnes også som den limiterte Americas Cup modellen, men ironisk nok er ikke den like etterpurt som den ikke-limiterte som ble produsert etterpå :D

Klokkebilder006-1.jpg

vs.

DSC00095.JPG

takk for det :)

Kanskje litt juks å kjøpe bezelringen seperat, men tror jeg må litt på det. Er 2254.50 jeg har, men må si at skiven på din er litt penere :-9