Dagens klokke

Inspirert av SKX007-praten i går, og til ære for Risti som snart har en, valgte jeg i dag 007 på en 2-rings sort zulu.

06012010663.jpg

Kaldt ja? Trente på ski i -24'C i går her i Bodø.. Hardt for lungene :)

Sløve dager enda, og PAM 106 på armen. Stål, titan og tritium!

IMG_5637.jpg

IMG_5624.jpg

Takk for det John Morten!

Liker den bare mer og mer, ypperlig til daglig bruk.

sebbi, du må være litt forsiktig med 127-bildene.. det er nesten så jeg ikke liker å bli minnet på hvor lekker den er! :roll: :D

Takk for det!, jepp det er en Breitling Aerospace titan med gull ryttere. Kjøpt på urmaker Bjerke 23 desember 1995 for å være helt presis ;) Min første "skikkelige" klokke.

Jaeger-LeCoultre Master Compressor i dag.
Kulden fester grepet - men det er jo da det er godt med nettsted som dette man kan varme seg på :p

IMAG0072.jpg

Fet rem DJM, hvor har du kjøpt den?
Får jeg kopiere stilen? (venter på min pam000 som jeg har blitt lovet at skal komme i februar)

Takk for det hphagen!

Du må gjerne prøve.

Jeg lette svært lenge etter denne, men den ble tatt ut av produksjon for lenge siden. Såvidt jeg forstår kommer den fra "GB Paris". Kalveskinn på innsiden og kunststoff på utsiden.

Jeg så den først på et blde fra ActionDan på Paneristi - han forsøkte å skaffe meg en i fjor vinter, da de var spesialbestilt til hans lokale AD. Det var altså ikke mulig å skaffe flere, og Daniel var svært generøs og valgte å gi meg hans egen nå før jul :)

bilde-85.jpg

Litt forberedelser på Gardermoen i dag morges. På reise. Vanskelige møter i Siddisbyen. Godt med solid støtte! :D