Skal på jobb i dag, Sliten beater på morningen først... (Bytter klokke litt etter på)
jacek Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 2.064 Sted Oslo 19. mai 2012 #18.856 Skal på jobb i dag, Sliten beater på morningen først... (Bytter klokke litt etter på)
Frodo Medlem 18. sep. 2009 Innlegg 3.635 19. mai 2012 #18.858 jonasb skrev: LLD gror mer og mer på meg Klikk for å utvide... Dette var en nydelig kombo! LLD er et herlig ur! Elsker min! Her ga du meg inspirasjon.
jonasb skrev: LLD gror mer og mer på meg Klikk for å utvide... Dette var en nydelig kombo! LLD er et herlig ur! Elsker min! Her ga du meg inspirasjon.
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 19. mai 2012 #18.859 Frodo skrev: God helg, folkens! Klikk for å utvide... He he - kuuult. Så herlig nostalgisk. Frode.
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 19. mai 2012 #18.860 mikkemus23 skrev: Nyyydelig Panerai, Frode! Hvilken modell er dette? Klikk for å utvide... @ Mikkemus: Klokka er en PAM 320. Sjekk Panerai tråden for flere bilder ifra igår, men gi meg et par minutter Men her er gårsdagens høydepunkt. Noen timer forsinket desverre. Internett er ikke alltid på bølgelengde med meg på denne siden av kloden. Fredag var Panerai dag selvfølgelig. Nå også med riktig dato, men det er jammen ikke lett å se: Frode.
mikkemus23 skrev: Nyyydelig Panerai, Frode! Hvilken modell er dette? Klikk for å utvide... @ Mikkemus: Klokka er en PAM 320. Sjekk Panerai tråden for flere bilder ifra igår, men gi meg et par minutter Men her er gårsdagens høydepunkt. Noen timer forsinket desverre. Internett er ikke alltid på bølgelengde med meg på denne siden av kloden. Fredag var Panerai dag selvfølgelig. Nå også med riktig dato, men det er jammen ikke lett å se: Frode.
Golfballen Medlem 25. nov. 2008 Innlegg 3.482 19. mai 2012 #18.864 Eksamen om litt under to timer. Da er det greit med godklokken og godt brukte, komfortable "good luck" sko
Eksamen om litt under to timer. Da er det greit med godklokken og godt brukte, komfortable "good luck" sko
Talisker Medlem 30. april 2012 Innlegg 397 Sted CPH/OSL 19. mai 2012 #18.865 Eirik skrev: God helg Klikk for å utvide... I like! Har lenge fundert på å modde min skx007 til en kermit.. Har du gjort det selv?
Eirik skrev: God helg Klikk for å utvide... I like! Har lenge fundert på å modde min skx007 til en kermit.. Har du gjort det selv?
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.302 Sted Asker 19. mai 2012 #18.867 Onshore med Offshore Royal Oak her idag, måtte alle ha en god Lørdag
Eirik Medlem 21. aug. 2011 Innlegg 1.353 Sted Oslo 19. mai 2012 #18.868 Talisker skrev: I like! Har lenge fundert på å modde min skx007 til en kermit.. Har du gjort det selv? Klikk for å utvide... Det eneste jeg har gjort med denne er å bytte bezel. Og det er en veldig enkel oppgave å gjøre på disse klokkene. Kan absolutt anbefale og bytte bezel, gir klokken et helt nytt utseende
Talisker skrev: I like! Har lenge fundert på å modde min skx007 til en kermit.. Har du gjort det selv? Klikk for å utvide... Det eneste jeg har gjort med denne er å bytte bezel. Og det er en veldig enkel oppgave å gjøre på disse klokkene. Kan absolutt anbefale og bytte bezel, gir klokken et helt nytt utseende
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.283 Sted Bærum 19. mai 2012 #18.869 MINUTE_REPEATER skrev: Royal Oak her idag, måtte alle ha en god Lørdag Klikk for å utvide... Lekkert Kjører oak i dag selv.
MINUTE_REPEATER skrev: Royal Oak her idag, måtte alle ha en god Lørdag Klikk for å utvide... Lekkert Kjører oak i dag selv.