krille skrev:Ganske kul den der! Kinesisk verk?
Juice skrev:stemmer det, og prisen er følgelig bare rundt 1/10 av det en skinnrem til f.eks. klokken i profilbildet mitt koster. Hyggelig at klokkehobbyen ikke alltid bør bety hodebry, havregrøt og knekkebrød![]()
deBalzac skrev:Har byttet til meg denne, ca 5 år gammel, men i veldig god stand. 8 dagers håndopptrukket urverk.
[/img]
Hopalong skrev:deBalzac skrev:Har byttet til meg denne, ca 5 år gammel, men i veldig god stand. 8 dagers håndopptrukket urverk.
[/img]
Den var flott. Er det et inhouse-verk? Var det en klokke som gikk andre veien, eller byttet du bort noe uviktig?![]()
JoLu skrev:Den siste mohikaner, Explorer II fra Y-serie med stifthull og SEL-lenke (jaja, lenka brukes jo ikke uansett).
Bullit skrev:Ingen overraskelser her, det er fredag og jeg sitter her med Jegeren og 14060m![]()
Santos-Dumont skrev:Bullit skrev:Ingen overraskelser her, det er fredag og jeg sitter her med Jegeren og 14060m![]()
Ser ut til å kunne bli en fin fredag. Er det meningen med livet du har tatovert der på håndleddet, forresten?