Dagens klokke

@flyback
Takk for det. Instruksjonsboken for kameraet er på over 600 sider så det blir prøve/feile-metoden.
Ettersom jeg nå ser at bildene har blitt noe bedre stiller jeg også høyere krav til hva som skal publiseres, noe som igjen innebærer at jeg tar mellom 50 og 60 bilder for hvert "godkjent" bilde. Dette har jeg egentlig ikke tid til, så det kommer nok dårligere bilder før det forhåpentlig blir bedre igjen.

@rousp
Må innrømme at jeg ble litt forvirret første gang jeg så den klokken.
Kommentaren i dag var ment som en spøk - ekstern så vel som intern.

Edit: :D

Litt for sen med dagens. Får skylde på pizza og film :?

Tirsdag-29-11-11.jpg

Frode.

Hjemmeeksamen og klokker..

Sitter her med boka og macen i kveld også jeg...putler med kildehenvisninger, sitater, teknopolitisk kultur og boktrykkerens historie..zz. Litt interessant er det også da ;)

Koselig å kikke på klokka mi også!

En utrolig klassisk og fin skive, Leon! Greit med en slik oppmuntring når det står på som verst :)

Her går det i DJII i dag!
20111130_080229.jpg

Edit: Skulle pusset klokken, og ikke minst glasset, før klokken ble fotografert og lastet opp. Pytt pytt :twisted:

Jeg er en enkel sjel og synes at du har en av verdens vakreste Rolex, Sjuli.

Takk, MM, det er en klokke som gir meg mye i form av sin enkelhet!
Jeg har prøvd standard 36 MM DJ mange ganger, og synes hver gang det har blitt for lite for meg.
41 MM var helt rett, uten at jeg synes klokken blir en klump som mister sitt klassiske design.

For første gang prøver jeg noe annet enn lenke på min Speedmaster, og da ble resultatet denne gang Speedmaster på Nato:

IMAG0804.jpg

En utrolig klassisk og fin skive, Leon! Greit med en slik oppmuntring når det står på som verst :)

Tusen takk sjuli_123 :D Ja, det bildet viser den flotte og elegante skiven på en GOD måte :) De blå viserne kommer fint frem også, noe jeg liker godt med klokka!

Samme eksamen i dag, samme klokka!

(ja jeg vet, datoen er feil, men bildet er fra igår/natt..unntak)