Dagens klokke

Ny skinnreim på Omegaen, god helg!
320.jpg

Og knipset i min iver før jeg hadde stilt klokken... :-S

IWC AT på meg i dag.
God helg!

CFE3BB07.jpg

@Minuteman og Frode: jeg har en Flagship på 38 mm. Den fullkommen.

Ny nato på dagens

Ramla inn en ny nato i går.

_DSC4541.jpg

Hadde håpet at sand/beige fargen var noe mindre gul, men synes uansett det ble en bra kombo.

min første post i denne tråden, men dagens klokke blir : Tag heuer Grand Carrera Calibre 17 RS2 :D
som forøvrig også lever opp til brukernavnet.

Rakk ikke ta wristshot, så fant et jeg tok for et par uker siden. Beklager stort bilde....
klokke-TagHeuer.jpg

Ikke beklag stort bilde :D Denne var lekker...tar den gang til;)

IWC AT på meg i dag.
God helg!

CFE3BB07.jpg

@Minuteman og Frode: jeg har en Flagship på 38 mm. Den fullkommen.

Og når skal den flippes?
:)

Følger opp med en fetter av din AT.
Ser at jeg i iveren etter å få tatt bilde til dagens har jeg glemt å stille både tid og dato. Men jeg forsikrer alle mistenksomme sjeler om at bildet ble tatt for et kvarters tid siden.

028-6.jpg

Det der var noe av det lekreste jeg har sett på lenge, hva er eksakt modellbetegnelse på denne? :D

Takk for det. Navnet er Zenith El Primero Rainbow og modellbetegnelsen er Ref 02 0471 400. Den er vel fra tidlig nittitallet. Du finner litt informasjon om den på side 2 i min evig uferdige klokkesamlingspresentasjon her: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?3910-Morinis-klokketro/page2

Dypere kunnskap om El Primero oppnås ved å lese Santos Dumonts julekalender som allerede etter dag 2 vel har presentert mer informasjon om Zenith enn noen andre på TS.

Gått med B-42 i dag.. Men jeg har som mange andre fått oransje nato på min Seiko OM.. så da får den bli med ut på byen 8)
DSCF2035.jpg