Dagens klokke

Det er vist coke-fredag idag UJU! :p

0fbc95d0.jpg

Warning Jayeff! Spikerstål i sikte

Spikterstål på Nato og med skive som ikke ligner grisen :)
hvemsomhelst.jpg

Ikke noe for hvem som helst!

PS. flere som har 5513 med spiderweb?

Sånn skal Suben min se ut når junior overrekker den til sin sønn! :)
Det er sant, men jeg har laget en vri:
Min kone er fortsatt hoderystende til min klokkemani, men hun har nå faktisk akseptert at jeg kjøper en Rolex fra fødselsåret til hvert av barna våre som de skal få i 18 årsgave... Herved ligger det Rolexer i dvale de neste 12, 15 og 17 årene.... galskap oh yeah...

041111-3.jpg

8 måneders ventetid er over..

Girard-Perregaux ww.tc FTC (Financial Time Control).

Viser dato, stoppeklokke og verdenstid med visning av åpningstider til 4 av verdens børser :) Alt drevet av et nydelig in-house GP033C0 urverk med Dubois-Depraz chronograph-modul.

Det er sant, men jeg har laget en vri:
Min kone er fortsatt hoderystende til min klokkemani, men hun har nå faktisk akseptert at jeg kjøper en Rolex fra fødselsåret til hvert av barna våre som de skal få i 18 årsgave... Herved ligger det Rolexer i dvale de neste 12, 15 og 17 årene.... galskap oh yeah...

Liker tanken bak det, men jeg synes du skal bruke klokkene selv i stedet for å legge de i dvale.

Bruksmerker gir klokken personlighet, spesielt når det er "dine" bruksmerker. IMHO.

Uansett et herlig initiativ, tenk og pakke opp en Rolex på 18-års dagen..:)

Liker tanken bak det, men jeg synes du skal bruke klokkene selv i stedet for å legge de i dvale.

Bruksmerker gir klokken personlighet, spesielt når det er "dine" bruksmerker. IMHO.

Uansett et herlig initiativ, tenk og pakke opp en Rolex på 18-års dagen..:)

Er litt uenig med deg her. Jeg tror den jevne 18-åring setter mer pris på å få en strøken klokke, enn en klokke som pappa har slitt ut lenken på og laget hakk i.

JMHO :)

Er litt uenig med deg her. Jeg tror den jevne 18-åring setter mer pris på å få en strøken klokke, enn en klokke som pappa har slitt ut lenken på og laget hakk i.

JMHO :)

Mens jeg har en mistanke om at den gjevne 20-30 åring ville sette pris på en klokke pappa brukte først også en selv overtok. Jeg hadde hvertfall likt symoblikken i det.

Og ser ikke vekk fra at det vil gjelde for de mer reflekterte 18-åringer også.