Dagens klokke

Møtedag idag

Perrelet_dagens.jpg

Seiko "Samurai" starter denne dagen som ser ut til å bli en perfekt høstdag.
Egentlig en undervurdert beater som hadde fortjent mer WT.
Artig å se flere av sorten! er gulle-fornøyd med min. :) Synes designet er litt 70-talls-retro-inspirert, men likevel moderne. En solid beater med enkelte design-elementer som er ganske kreative og spenstige!

Slapper av med en av favoritt seriene på datan, Noen som klarer å gjette hva jeg ser på?;)

4fa054f1-f783-2ff6.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Slapper av med en av favoritt seriene på datan, Noen som klarer å gjette hva jeg ser på?;)

4fa054f1-f783-2ff6.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

PawnStarZZ! Elsker det showet, men nå tror jeg at jeg må ha sett alle episodene minimum 3 ganger :D
Passende klokke forøvrig, har sett Rickz med en lignende Breitling på showet :)

.-V

Kunne snart tenke meg å poste dagens med min nye Certina DS first. Men posten og tollimport har snart brukt 3 uker på å tollbehandle pakken:mad: Etter 3 mailer og 3 telefoner er ihvertfall pakken behandlet, men da er neste hinder å få den til Bergen. Selve behandlingen tok den nette sum av 14 minutter etter sporingen å dømme.
Da det tikket inn melding fra posten at pakken var tollpliktig, skjønte jeg fort hvor dette bar. Så bestilte en ventepølse fra Singapore. En monster! Levert på døren formidagen 5 dager etter bestilling!!:D
Kan nesten takke posten for udugeligheten. Hvorfor har jeg ikke kjøpt en monster før? Her på grå maratac nato.
4689739b855dded1edb954d7368f0ab1_015.jpg

Haha, vi må ha lik smak på klokker, Bjørgvin! Jeg trives bedre og bedre med min DS First Auto, men synes den er litt for fin i steinrøysa og vurderer sterkt en Black Monster! Jeg er veldig spent på å høre sammeligningen på lume mellom desse to klokkene, så dette passer meg perfekt! :)