Dagens klokke

2011-10-01155851.jpg

Fruen fyller førti, og her skal serveres femretters til en haug med mennesker. Etter å ha levert litt for mange pinligheter av typen "Da er det vel snart påtide å bytte deg ut med to tyveåringer, hø-hø", samt vært på rypefjellet hele dagen, forteller min vare mannlige intuisjon meg at poengsaldoen faretruende nærmer seg null. Nå gjelder det å redde stumpene, så jeg har bakt brød, avlivet og dandert førti sjøkreps, ryddet, dekket, plassert unger og i det hele tatt prøvd å gjøre meg fortjent til en så fantastisk kvinne - som forøvrig av og til leser her inne. Eget antrekk har jeg ikke funnet enda, men klokken er ihvertfall på plass.
PA011976.jpg

Nå gjenstår bare å finne ut hva hun ønsker seg, og håpe at det selges på bensinstasjonen.

prippa, hvor har du kjøpt den Helson'n??
En sånn fikk jeg lyst på! :D

Hei. helson-watches.com som selger disse. Er laget bronse klokker av dette merket i to omganger, begge ganger har opplaget vært 50 stk. så totalt 100 er laget meg bekjent. Min kombo med bezel i bronse er det bare laget 8 stk av.

Du får følge med på bruktmarkedet:)

Herlige bilder.Vekker assosiasjoner til Stanley Rosenfeld. Selv satser jeg på ok vær imorgen med tilhørende nedrigging av seil. Masten får dog stå på :)

Frode.

Herlig, hvaslags båt seiler du? Jeg tipper en x-34, de er jo veldig poppis i siddishovedstaden:)

Tør ikke ligge i boblehavn med trebåt altså, hehe så mast må av og båt må opp.